MS Windows
briani 27239
TeamViewer
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 05-12-10 19:27

Hej.

Jeg forsøger at overføre filer mellem min Win 7 maskine og en iMac med
TeamViewer, men får følgende at vide:

Adgang blev nægtet, da den specificerede fortegnelse ikke er offentlig.

(Jeg vil overføre fra Win7 til min Imac)

Hvad gør jeg forkert/ hvad mangler jeg?

mvh

Jesper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-12-10 00:28

Sæt TeamViewer op til at godtage Filoverførsler.
Ekstra | Indstillinger | Sikkerhed. Under Adgangskontrol er da Fuld
adgang tilladt? Hvis ikke så tillad Fuld adgang eller hvis dette ikke
ønskes, klik på Detaljer og tillad filoverførsler.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 06-12-10 20:52

Den 06-12-2010 00:27, Jens Peter Karlsen skrev:
> [...]
> adgang tilladt? Hvis ikke så tillad Fuld adgang eller hvis dette ikke
> ønskes, klik på Detaljer og tillad filoverførsler.

Takker - det prøver jeg.

mvh

Jesper