Osirix til røntgenbilleder
Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-12-10 17:08

Gnæk gnæk gnæk, det er en lille drengedrøm der går i opfyldelse, at man
kan sidde og se sine egne røntgenbilleder på sin Mac.

--
/Flemming

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-12-10 17:25

012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) writes:

> Gnæk gnæk gnæk, det er en lille drengedrøm der går i opfyldelse, at man
> kan sidde og se sine egne røntgenbilleder på sin Mac.

Du er langt bagud, Røngtenoverlægen har længe anbefales Osirix til
formålet.

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-12-10 11:23

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101205 <nospam0002+20101205@gmail.com> wrote:

> Du er langt bagud, Røngtenoverlægen har længe anbefales Osirix til
> formålet.

Ja, det er et ganske fint program. Jeg har prøvet det lidt. Jeg har bare
ikke så meget at bruge det til i praksis, da det ikke er integreret med
vores system på sygehuset fra svenske Sectra. Og til Flemming: Har du da
fået dine billeder som Dicom-filer? Det er da ikke så venligt af den
pågældende, da de fleste ikke kan se Dicom-filer. Hvis man får en cd
eller DVD med billeder, er der som regel et reader-program med. Desværre
er det nogle gange til Windows. Vi leverede engang et java-program med,
og det kørte også fint på Mac. Nu om dage leverer vi DVD'er, og det er
vist også med en Windows-reader.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-12-10 12:13

> [...]
> er det nogle gange til Windows. Vi leverede engang et java-program med,
> og det kørte også fint på Mac. Nu om dage leverer vi DVD'er, og det er

Jeg har fået udleveret en ISO 9660 formateret disk fra Røntgenklinikken
www.Trianglen5.dk

Jeg kan ikke lige huske hvordan jeg tilgår den type.

Her er en liste over indholdet:
<http://dl.dropbox.com/u/2610194/RTG-cd%20Preview%20of%20%E2%80%9Cunname
d%20document%E2%80%9D.pdf>

Billederne ligger også på disken i jpg format, i mappen html, og tanken
var vel at de skulle tilgåes vha. af en html-browser, men links virker
ikke på den måde. Deri ligger desuden en Start.exe og en Viewer.exe.

--
/Flemming

Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-12-10 12:25

> Jeg kan ikke lige huske hvordan jeg tilgår den type.

Ved at markere i Finder, at jeg skal kunne se tilsluttede diske etc.

--
/Flemming

Fra : Morten Lind

Dato : 12-12-10 10:03

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101205 <nospam0002+20101205@gmail.com> wrote:

> Du er langt bagud, Røngtenoverlægen har længe anbefales Osirix til
> formålet.

Ja, var det i 2005/2006, at jeg fik fotograferet lungerne? Kunne ikke
åbne CD´en fra Kaj Viskum, men Thorbjørn ordnede den lille detaille med
GIMP(svjh), og efterfølgende tjekkede dr. Münster op på de til .jpeg
konverterede fotografier.

Usenetbehandling beats it all

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Flemming Rubini

Dato : 23-12-10 08:09

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101205 <nospam0002+20101205@gmail.com> wrote:

> Du er langt bagud, Røngtenoverlægen har længe anbefales Osirix til
> formålet.

Jeg er håbløst langt bagud. Et program der er udkommet i 2010 er jo
dælme langt tid siden.

Medens jeg stadig er i færd med at tømme afgasningsbakken.

Hvorfor hedder det egentlig Osirix?

--
/Flemming

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-12-10 22:06

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Jeg er håbløst langt bagud. Et program der er udkommet i 2010 er jo
> dælme langt tid siden.

Det må være den nye version, der er kommet i 2010. Jeg har da hørt om
Osirix for flere år siden. Derimod kom versionen til Phone først her i
2010.

<http://en.wikipedia.org/wiki/Osirix>

> Medens jeg stadig er i færd med at tømme afgasningsbakken.
>
> Hvorfor hedder det egentlig Osirix?

Nu blev jeg også lidt nysgerrig, men jeg kan ikke finde nogen
forklaring. Det eneste, jeg kan komme i tanker om, er den egyptiske gud
Osiris, men jeg har svært ved at se en evt. sammenhæng.

<http://da.wikipedia.org/wiki/Osiris>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 27-12-10 08:08

> Det må være den nye version, der er kommet i 2010. Jeg har da hørt om
> Osirix for flere år siden. Derimod kom versionen til Phone først her i
> 2010.
>
> <http://en.wikipedia.org/wiki/Osirix>

Tak det var selvfølgelig ikke iPhonen jeg tænkte på.
Projektet fremstillede sin første fremviser i 2003, så de har været
længe på banen.

> [...]
> forklaring. Det eneste, jeg kan komme i tanker om, er den egyptiske gud
> Osiris, men jeg har svært ved at se en evt. sammenhæng.

Ha ha ha, det er et virkeligt godt valg, det tror jeg også ordnens
medlemmer synes.

--
Flemming

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 07-12-10 18:17

> [...]

> var vel at de skulle tilgåes vha. af en html-browser, men links virker
> ikke på den måde. Deri ligger desuden en Start.exe og en Viewer.exe.

Den er klart tiltænkt Windows. Ærgeligt for der er ikke mange
millimeter fra det du ser der, til noget der kan bruges alle vegne.

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-12-10 10:35

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101206 <nospam0002+20101206@gmail.com> wrote:

> Den er klart tiltænkt Windows. Ærgeligt for der er ikke mange
> millimeter fra det du ser der, til noget der kan bruges alle vegne.

Den ligner vist de DVD'er vi udleverer med røntgenbilleder og
skanninger. Den skulle kunne ses i Windows uden problemer, men ikke i
andre systemer. Når vi har undervisning i vores røntgensystem (Sectra)
eller på anden måde for information om opgraderinger osv., er det en
100% sikker selvfølge, at computere kører Windows. Der bliver aldrig
nogensinde sat spørgsmålstegn ved det eller nævnt andre muligheder. Alle
computerne på vores afdeling kører også Windows. Det samme gælder alle
vores skannere (ultralyd, CT og MR fra adskillige fabrikanter). Så selv
om vi her i gruppen kan blive enige om, at flere og flere bruger Apple,
og Mac-computere er meget almindelige på uddannelsesinstitutioner, så er
det ikke et billede, jeg kan genkende ude i den virkelige verden.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-12-10 16:42

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> [...]
> 100% sikker selvfølge, at computere kører Windows. Der bliver aldrig
> nogensinde sat spørgsmålstegn ved det eller nævnt andre muligheder. Alle

Det er trist, men jeg tror at den revolution der kommer, vil ændre
alting. Microsoft er - på trods af adskillige tyvstarter - ikke i stand
til at levere den vare folk vil have, og de kommer til at tabe
Tablet-markedet på samme måde som de har tabt Mobil-markedet.

Windows 7 er et godt operativsystem, men det tog dem også 7-8 år at få
lavet en efterfølger til XP. Der er LÆNGERE mellem XP og 7 end der var
mellem Windows95 og XP...

Jeg undervurderer ikke opgaven med at lave et operativsystem, men kan
blot konstatere at sådan er det gået.

Men det er et sidespring. Jeg tror personligt at Android vinder i det
lange løb på den tekniske side, mens at Apple scorer forbrugersiden.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-12-10 19:46

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101209 <nospam0002+20101209@gmail.com> wrote:

> Men det er et sidespring. Jeg tror personligt at Android vinder i det
> lange løb på den tekniske side, mens at Apple scorer forbrugersiden.

Hvem bliver den androide spiller på det område? Google?

--
/Flemming

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-12-10 19:49

> [...]

> til at levere den vare folk vil have, og de kommer til at tabe
> Tablet-markedet på samme måde som de har tabt Mobil-markedet.

Så du tror ikke på Phone 7 ?

> [...]
>
> Men det er et sidespring. Jeg tror personligt at Android vinder i det
> lange løb på den tekniske side, mens at Apple scorer forbrugersiden.

Du ved at de fleste Android brugere nok ikke engang er klar over at det
er en android telefon de har ?

/thomas

Fra : Robert Piil

Dato : 09-12-10 20:28

Den 09-12-2010 19:49, Thomas von Hassel skrev:

> Du ved at de fleste Android brugere nok ikke engang er klar over at det
> er en android telefon de har ?

Det er vel også det ultimative mål for en producent af elektroniske
dimser. At folk holder helt op med at overveje om det er det ene eller
andet styresystem og bare bruger tingene til det de er beregnet til.

--
Robert Piil

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-12-10 20:31

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote:

> Det er vel også det ultimative mål for en producent af elektroniske
> dimser. At folk holder helt op med at overveje om det er det ene eller
> andet styresystem og bare bruger tingene til det de er beregnet til.

Nej, ganske uenig. Især hvis du vil have udviklere til at lave fede Apps
til din dims ...

Men det kan da godt være at HTC og Samsung er glade for at der er den
udvidenhed ... især når der er så meget rod mht. hvilke telefonen der
kommer med hvliken version af Android og hvilke der kan opgraderes og
hvilke der er stuck med hvad de er født med .. Steve kalder det
"fragmented market" og han har helt ret ...

/thomas

Fra : Robert Piil

Dato : 09-12-10 20:39

Den 09-12-2010 20:31, Thomas von Hassel skrev:

> [...]
> hvilke der er stuck med hvad de er født med .. Steve kalder det
> "fragmented market" og han har helt ret ...

Jo jo, det var mere en generel kommentar. Hvis man kan lave dimserne
uden man behøver at være bevidst om teknikken, men det skal selvfølgelig
virke problemfrit.

--
Robert Piil

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-12-10 20:42

Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote:

> Jo jo, det var mere en generel kommentar. Hvis man kan lave dimserne
> uden man behøver at være bevidst om teknikken, men det skal selvfølgelig
> virke problemfrit.

det er ikke så meget teknikken som det er branding...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-12-10 20:20

> Hvem bliver den androide spiller på det område? Google?

Google laver bare softwaren. Hvem der snitter dimserne det kører på, er
de vist ret ligeglade med.

Google er så vidt jeg kan se interesseret i at lære alt om dig at vide,
så de kan være de bedste til at finde folk der gider se de reklamer som
annoncørerne gerne vil sælge. Det er der vist også en del penge i.

Det er da også derfor GMail er opfundet.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-12-10 20:23

> Så du tror ikke på Phone 7 ?

Nej. Jeg tror ikke på at Microsoft er i stand til at klare sig på det
frie marked på lige fod med alle andre, og jeg tror at Phone 7 får samme
skæbne som Zune.

MÃ¥ske bare lidt mere langstrakt, men samme slutresultat.

> Du ved at de fleste Android brugere nok ikke engang er klar over at det
> er en android telefon de har ?

De ved bare det ikke er hverken en iPhone eller en gammeldags en. Det
er vel også nok?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-12-10 20:27

> [...]

> skæbne som Zune.
>
> Måske bare lidt mere langstrakt, men samme slutresultat.

Tja, jeg er ikke nødvendigvis uenig ... markedet er bare stadig så
stort og uudnyttet at der kan ske meget endnu ...

Derudover er der jo ingen der siger at hhv. iPhone og Android skal fejl
for at Windows Phone 7 kan blive en succes.

Dog hørte jeg at der ikke er salgstal ude endnu her ca. 1 mdr. efter
launch, hvilket er lidt bekymrende ..

> De ved bare det ikke er hverken en iPhone eller en gammeldags en. Det
> er vel også nok?

måske ... det gør det bare ikke nemt for f.eks. udviklere hvis de først
skal have deres potentielle brugere undervist i hvilken slags telefon de
har... iPhone udvilkerene har ikke det problem ..

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 09-12-10 21:25

> Tja, jeg er ikke nødvendigvis uenig ... markedet er bare stadig så
> stort og uudnyttet at der kan ske meget endnu ...

Ubetinget. Men problemet er at pionermarkedet stort set er dækket, så
du skal have fat i dem der IKKE har brug for det supersmarte eller dem
som er utilfredse med deres iPhone eller Android.

Jeg kender kun een der er utilfreds med en iPhone og det var fordi han
havde brug for multitasking til hans arbejdsopgaver.

> Derudover er der jo ingen der siger at hhv. iPhone og Android skal fejl
> for at Windows Phone 7 kan blive en succes.

Nøh, men der er vel grænser for hvor mange telefoner een person køber?

> Dog hørte jeg at der ikke er salgstal ude endnu her ca. 1 mdr. efter
> launch, hvilket er lidt bekymrende ..

Tjah, det ender jo nok som med Zune

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-12-10 21:27

> [...]

> havde brug for multitasking til hans arbejdsopgaver.

> Nøh, men der er vel grænser for hvor mange telefoner een person køber?

hvor mange % telefoner solgt er smartphones ligenu ..

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-12-10 23:48

> hvor mange % telefoner solgt er smartphones ligenu ..

Jeg læste et sted at smartphones er den mest efterspurgte type telefon,
og cirka 25 % ønsker en iPhone, og 25 % en android, eller anden
non-iPhone. Der var en overvægt af kvinder som ville have iPhone i
forhold til Android.

--
/Flemming

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-12-10 09:44

> [...]
> cirka 25 % ønsker en iPhone, og 25 % en android, eller anden non-iPhone.
> Der var en overvægt af kvinder som ville have iPhone i forhold til

jo, men var det blandt folk som allerede havde en smartphone ?

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 10-12-10 11:55

> jo, men var det blandt folk som allerede havde en smartphone ?

Man kan da heller ikke holde noget skjult for dig. Jeg vidste der var
noget jeg havde glemt.
Searching ...

--
/Flemming

Fra : Flemming Rubini

Dato : 10-12-10 22:43

> Man kan da heller ikke holde noget skjult for dig. Jeg vidste der var
> noget jeg havde glemt.
> Searching ...

I nedenstående artikel, som ikke var den jeg oprindeligt havde læst, ses
Android at være valget for 27 % af nytilkomne smartphonebrugere, 23 %
valgte iphone.

<http://blog.nielsen.com/nielsenwire/online_mobile/android-soars-but-iph
one-still-most-desired-as-smartphones-grab-25-of-u-s-mobile-market/>

--
/Flemming

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-12-10 22:48

> [...]

> <http://blog.nielsen.com/nielsenwire/online_mobile/android-soars-but-iph
> one-still-most-desired-as-smartphones-grab-25-of-u-s-mobile-market/>

Interessant ... hvis jeg var RIM så ville jeg begynde at ryste i
bukserne ...

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 10-12-10 23:58

> Interessant ... hvis jeg var RIM så ville jeg begynde at ryste i
> bukserne ...

Ja det er dødt løb mellem det amerikanske markedes mest populære
smartphones, Apple iPhone OS og RIM Blackberry OS, med en fjerdel af
markedet hver. En femtedel har smartphones med android.

<http://blog.nielsen.com/nielsenwire/online_mobile/us-smartphone-battle-
heats-up/>

--
/Flemming

Fra : Morten Lind

Dato : 12-12-10 10:16

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Der var en overvægt af kvinder som ville have iPhone i
> forhold til Android.

Yep - som jeg utallige gange har fremført - Apple bruger samme koncept
som jeg gjorde i begyndelsen af firserne: Få fat i kvinderne, og du har
kunderne.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Flemming Rubini

Dato : 12-12-10 13:56

> Yep - som jeg utallige gange har fremført - Apple bruger samme koncept
> som jeg gjorde i begyndelsen af firserne: Få fat i kvinderne, og du har
> kunderne.

De har altid været kulturbærere, for og bag.

--
/Flemming

Fra : Morten Lind

Dato : 12-12-10 15:47

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> De har altid været kulturbærere, for og bag.

Gnæk, gnæk - Apple eller kvinderne?

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Flemming Rubini

Dato : 12-12-10 18:08

> Gnæk, gnæk - Apple eller kvinderne?

Er der ikke begge dele i paradisets have? Det minder mig om, din
signatur giver også mening hvis man vender den om.

--
/Flemming
[Din angst er blot din evne til at undertrykke dit mod – LM]

Fra : Morten Lind

Dato : 12-12-10 19:07

> Er der ikke begge dele i paradisets have?

Eet æble, een kvinde, een mand - treenigheden?

> Det minder mig om, din
> signatur giver også mening hvis man vender den om.

Rart at vide, at vi er to

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-12-10 23:17

> Eet æble, een kvinde, een mand - treenigheden?

> Rart at vide, at vi er to

LM - tsgna nid ekkyrtrednu ta lit enve nid tolb re dom tiD?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 12-12-10 23:57

> LM - tsgna nid ekkyrtrednu ta lit enve nid tolb re dom tiD?

Nåh ja Leornado, lol.

--
/Flemming

Fra : Morten Lind

Dato : 13-12-10 15:55

> LM - tsgna nid ekkyrtrednu ta lit enve nid tolb re dom tiD?

Nåeh - man har lært af Axel...?

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 12-12-10 20:49

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> [...]
> åbne CD´en fra Kaj Viskum, men Thorbjørn ordnede den lille detaille med
> GIMP(svjh), og efterfølgende tjekkede dr. Münster op på de til .jpeg

Tror ikke det var mig, men det kan da godt være.

De har nok været så tiltjærede at det ikke gjorde indtryk :p

> Usenetbehandling beats it all

Ren placebo

Fra : Morten Lind

Dato : 13-12-10 16:00

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101211 <nospam0002+20101211@gmail.com> wrote:

> Tror ikke det var mig, men det kan da godt være.
>
> De har nok været så tiltjærede at det ikke gjorde indtryk :p

> Ren placebo

Husker ikke så godt mere? - det _var_ dig! Du fik filerne mine, og du
konverterede dem - du sendte dem til mig, og jeg sendte dem til Henrik.

Henrik så billederne igennem og svarede, som han kunne - alle var glade

Men pyt med historikken - historien endte jo godt

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-12-10 16:09

> [...]
>
> Henrik så billederne igennem og svarede, som han kunne - alle var glade
>

> Men pyt med historikken - historien endte jo godt

Du holdt med at ryge. Av av av ...

--
/Flemming

Fra : Morten Lind

Dato : 13-12-10 17:06

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Du holdt med at ryge. Av av av ...

Næeh...jeg ryger så lidt, at det absolut ingen betydning bør have - de
indre organer, der allerede er ødelagt(kronisk bronchitis) kommer jo
ikke tilbage.

Min målte lungekapacitet ligger i den bedste del af normen for min
alder, vægt m.v.

Mit blodsukker er fint - mit kolesteroltal er 2,4 - min kondition er
fremrende, og den seneste undersøgelse af min helbredstilstand gør mig
på en populistisk måde 13 år yngre end min faktuelle alder.

Jeg véd, det er pjat, men dog sjovt pjat

Jeg har - så vidt jeg ved - kun en detaille at tage mig af - jeg har
forhøjet blodtryk, men hjertet holder s´gu´ nok tyve år mere(efter alt
det, jeg har budt det ).

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Flemming Rubini

Dato : 13-12-10 18:43

> [...]
>
> Jeg har - så vidt jeg ved - kun en detaille at tage mig af - jeg har
> forhøjet blodtryk, men hjertet holder s´gu´ nok tyve år mere(efter alt

Ja så er det slut med lakridser. Men ellers lyder det da godt

Men du får ikke mig til at publicere mine sundhedsdata på nettet, men
jeg kan da sige så meget, at det lige er gået op for mig at jeg har haft
ubehandlet astma i 25 år.

Jeg blev ramt af denne epidemi som er pt.og kunne ikke blive rask. Det
blev bare værre, og måtte til lægen da jeg blev bange for det smittede
det jeg havde.

Så fortæller lægevikaren, udover at ja det bobler da tydeligt, at hun i
øvrigt har en veninde som også er praktiserende læge, som er begyndt at
behandle sig for astma, og som er kommet af med alle de symptomer hun
kunne høre jeg gik rundt med. Jeg fik behandlet min lungebetændelse og
fulgte op på lægens snik snak ved at bestille en ny tid efter jeg havde
tænkt lidt over hendes anekdote, for at høre lidt om astma. Hun gik så
igang med at behandle mig for astma, funktionsundersøgelser etc. De
sidste par dag er jeg begyndt at få en hel anden livskvalitet, som jeg
ikke troede muligt. Og det har ærligt talt rystet mig.

Hvilket får mig til at blive noget så forbandet over at man som mand er
så dårligt til at fortælle sin læge hvordan man har det.
Selv undertegnede som ellers er rimeligt godt inde i den slags, fejler
når man skal behandle sig selv. Det skal bare arbejdes væk.

Kunne vi få lært mændene dette, så lever de femten år længere er jeg
sikker på, og med højere livskvaliteten i medens.

--
/Flemming

Fra : Morten Lind

Dato : 14-12-10 17:15

> [...]

> Kunne vi få lært mændene dette, så lever de femten år længere er jeg
> sikker på, og med højere livskvaliteten i medens.

Jeg kan kun være helt enig med dig - godt, du fik det gjort.

Dog er jeg mere skeptisk, hvad angår opdragelsen af, at vi mænd skal til
at lytte efter vores krop.

Jeg tror, det må blive de nye mennesker, der skal tage teten - vor
generation gør som vi plejer - arbejder det væk og dør måske fem år
tidligere, end vi "burde", men det har jeg så personligt intet problem
med.

Jeg har oplevet og prøvet stort set alt, et menneske kan begære, og jeg
har ingen intentitioner om at blive på kloden i flere end halvfjerds+
år.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Flemming Rubini

Dato : 23-12-10 08:02

> Dog er jeg mere skeptisk, hvad angår opdragelsen af, at vi mænd skal til
> at lytte efter vores krop.

Nu fik jeg en second opnion som ikke fandt støtte for den første
hypotese. Så føler jeg meget noget mindre dum.

> Jeg har oplevet og prøvet stort set alt, et menneske kan begære, og jeg
> har ingen intentitioner om at blive på kloden i flere end halvfjerds+
> år.

Det var en kende ydmygt.

I nyttehaveforeningen fældede jeg træer med en pensionist.
Jeg var den eneste der svedte. Han spænede rundt som om det var en fest,
uden at fortrække en mine.
Da jeg fortalte det til en af de andre pensionister, var han færdig af
grin. For de var gamle kollegaer. Han fortalte at vedkommende gerne løb
et par marathon om ugen, hvis han kunne komme til det.
Se det er fanme god stil.

--
/Flemming

Fra : Morten Lind

Dato : 23-12-10 16:51

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Nu fik jeg en second opnion som ikke fandt støtte for den første
> hypotese. Så føler jeg meget noget mindre dum.

Dejligt, ikke sandt? Det er altid rart at blive bekræftet.

Jeg vil dog gerne tilføje, at jeg faktisk er et menneske, der lytter til
og adlyder min krop - jeg ser i den forbindelse ingen modsætning mellem
mit liv og min mening om ovenstående.

> Det var en kende ydmygt.

Tjah...eller desillusioneret.....eller
livstræt.....eller.....eller....jeg har stadig begge mine forældre, der
er på vej til halvfems....!

Far er så gigtplaget, at han stort set intet kan med sin krop, og mor er
blind og døv, så jeg konstant er nervøs for, at hun bliver kørt ned af
en båtnakke, for hun er stadig rørig, og cykler gerne til Bagsværd by
for at handle.

De bor stadig i mit barndomshjem.

Jeg er ikke sikker på, at jeg har lyst til det(?).

Yep - det er god stil

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 12-12-10 23:50

> LM - tsgna nid ekkyrtrednu ta lit enve nid tolb re dom tiD?

⅂W - ʇsƃuɐ uıp ǝʞʞʎɹʇɹǝpun ʇɐ ʃıʇ ǝuʌǝ uıp ʇoʃq ɹǝ poɯ ʇı◖