MS Windows
briani 27239
Problemer med dual boot
Fra : Erik

Dato : 05-12-10 16:46

Jeg har lige købt en ny PC, en Emachines ET1840, der kører med Windows 7, 64
Bit. - På en separat partition har jeg installeret XP Home, som jeg gerne
vil bevare. - Dual boot fungerer godt nok, men jeg kan ikke komme på nettet
fra XP-versionen. - Og da jeg ikke kan komme på nettet kan jeg ikke
downloade manglende drivere til systemet.
Til Emachines fulgte der ikke driver-CD´er med, så jeg kan ikke installere
på XP-partitionen.
Hvordan fixer jeg det??
Mvh
Erik

Fra : Henning

Dato : 05-12-10 17:59

On Sun, 5 Dec 2010 16:46:12 +0100, "Erik" <erkirkeby@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>downloade manglende drivere til systemet.
>Til Emachines fulgte der ikke driver-CD´er med, så jeg kan ikke installere
Hvad er der galt med at boote op i Win7 og downloade de manglende
drivere til din xp? Hvis du ikke har fælles datadrev kan du lægge ud
på USB.