MS Windows
briani 27239
fra Vista til win7?
Fra : RK

Dato : 04-12-10 10:17

Jeg er ved at skrotte min gamle PC og vil gerne have flyttet en licens fra
den gamle til den ny!
Jeg er blevet oplyst at nøglen ligger her:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\SlySoft\AnyDVD\Key
Hvordan gør jeg helt præcist?

Fra : cykelsmeden

Dato : 04-12-10 10:58

Den 04-12-2010 10:16, RK skrev:
> [...]
> fra den gamle til den ny!
> Jeg er blevet oplyst at nøglen ligger her:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\SlySoft\AnyDVD\Key
jeg går ud fra at du taler om licensen til ANYDVD??

hvis ja, så "eksporter" nøglen til en reg-fil, "anydvd.reg"

læg denne på en usb, eller få den over på den nye maskine, dobbelklik
(eller højrtklik->flet) på den, og accepter.
MEN: det skal være INDEN du installerer Anydvd

//finn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-12-10 11:10

RK skrev:

> [...]
> den gamle til den ny!
> Jeg er blevet oplyst at nøglen ligger her:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\SlySoft\AnyDVD\Key

Kør regedit.
Klik dig frem til du i venstre side har markeret og åbnet
"AnyDVD".
Vælg menupunktet "Filer" og dernæste "Eksporter" og angiv en
placering hvor filen skal gemmes.

Derved får du gemt et lille udsnit som en reg-fil. Flyt den over
til den nye pc og dobbeltklik på den. Så bliver du spurgt om den
skal tilføjes registreringsfilen, og det kan du bare svare ja
til.

Om det får AnyDVDF til at fungere, aner jeg ikke.

--
Bertel

Fra : RK

Dato : 04-12-10 14:30

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> til.
>
> Om det får AnyDVDF til at fungere, aner jeg ikke.

Hej Bertel!
Jeg kan se at det lykkedes at overføre nøglefilen til min ny PC, men
desværre ser det ud til at min software stadig en prøveversion?

Fra : cykelsmeden

Dato : 04-12-10 15:03

Den 04-12-2010 14:29, RK skrev:

> Hej Bertel!
> Jeg kan se at det lykkedes at overføre nøglefilen til min ny PC, men
> desværre ser det ud til at min software stadig en prøveversion?
installerede du .regfilen FØR du installerede anydvd, som jeg skrev?

//finn

Fra : RK

Dato : 04-12-10 15:56

"cykelsmeden" <news@not2old.dk> skrev i meddelelsen

> installerede du .regfilen FØR du installerede anydvd, som jeg skrev?

Nej jeg havde glemt at jeg allerede havde en prøveversion på PCen, skulle
den have været slettet først?
Kan jeg slette den nu, eller hvordan?

Fra : cykelsmeden

Dato : 04-12-10 17:14

Den 04-12-2010 15:55, RK skrev:

> Nej jeg havde glemt at jeg allerede havde en prøveversion på PCen,
> skulle den have været slettet først?
> Kan jeg slette den nu, eller hvordan?
det må du jo prøve

men det er ikke lykkedes mig at "opgradere" testversionen til min lic.
på den måde.
Det lykkes hvergang når jeg installerer .regfilen først!

//finn