Politiken på iPad
Fra : hans jørgen hvid

Dato : 04-12-10 11:39

Jeg har lige købt en iPad og der er meget at lære. Jeg har Politikens
eAvisen, men den har ikke opdateret så jeg kan læse avisen fra idag.
Hvad gør jeg forkert?
Mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 06-12-10 16:21

hans jørgen hvid <hvid@hj-hvid.dk> wrote:
> Jeg har lige købt en iPad og der er meget at lære. Jeg har Politikens
> eAvisen, men den har ikke opdateret så jeg kan læse avisen fra idag.
> [...]

Jeg har problemer med at logge på det tager 500 år og så logger den ikke
på alligevel
Jo

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-10 18:42

On 2010-12-06 16:20:37 +0100, <address_is@invalid.invalid> said:

> Jeg har problemer med at logge på det tager 500 år og så logger den ikke
> på alligevel
> Jo

kan i ikke bare gå på den online, i stedet for via app?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-10 20:03

> [...]

> Jeg har lige købt en iPad og der er meget at lære. Jeg har Politikens
> eAvisen, men den har ikke opdateret så jeg kan læse avisen fra idag.

du har betalt ?

/&thomas

Fra : hans jørgen hvid

Dato : 07-12-10 10:00

> du har betalt ?
>
> /&thomas

Den er begyndt at opdatere uden at jeg har foretaget mig noget som
helst. Jeg læser som regel papirudgaven, men når man nu har købt en iPad
kan man jo lige så godt tage eAvisen med.
Mvh
Hans Jørgen Hvid

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 08-12-10 21:31

> [...]
> helst. Jeg læser som regel papirudgaven, men når man nu har købt en
> iPad
> kan man jo lige så godt tage eAvisen med.

Den virker perfekt hos mig. Rigtig god app.

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 08-12-10 21:37

<address_is@invalid.invalid> wrote:
> Den virker perfekt hos mig. Rigtig god app.

jeg er skuffet over den - den er blot en visning af den trykte avis. Den
er ikke tilpasset de muligheder og begrænsninger en iPad giver. Det gør
berlingske business tilgengæld, som jeg synes viser fint hvordan en avis
kan vises på en iPad.

/Andreas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-12-10 22:01

Andreas Lorensen <andlo@fita.dk> wrote:

> [...]
> er ikke tilpasset de muligheder og begrænsninger en iPad giver. Det gør
> berlingske business tilgengæld, som jeg synes viser fint hvordan en avis

Spændende. Er aviser mon helt på vej over til elektroniske medier ...

--
/Flemming

Fra : Kurt Brixen

Dato : 09-12-10 11:19

On 2010-12-08 22:01:05 +0100, Flemming Rubini said:

> Spændende. Er aviser mon helt på vej over til elektroniske medier ...

Det bliver de nødt til. I hvert fald som supplement. Nordjyske har også
en app nu.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen