ny skærm til 3 år gammel Macbook Pro?
Fra : Heine Svendsen

Dato : 02-12-10 09:03

Jeg spørger for en ven, som har en 3 år gammel Macbook Pro 15".
Han har tabt den og baggrundslyset i skærmen er gået sig en
tur.
Hvor finder man billigst (brugt?) en anden skærm til at
sætte i maskinen?
Hvor sætter Mac-folket defekte maskiner til salg?

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-12-10 09:45

Heine Svendsen <hs@SletdettEindigo2.dk> wrote:

> [...]
> tur.
> Hvor finder man billigst (brugt?) en anden skærm til at

man kan starte her:

<http://www.ifixit.com/Mac-Parts/>

og evt. finde den rigtige dims og så se om den kan fåes billigere andre
steder.

Skal siges det ikke er en nem opgave ..

> Hvor sætter Mac-folket defekte maskiner til salg?

mediamac, qxl, ebay ?

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 02-12-10 12:45

> man kan starte her:
>
> <http://www.ifixit.com/Mac-Parts/>
>
> og evt. finde den rigtige dims og så se om den kan fåes billigere andre
> [...]

DBA.dk

dk.marked.privat.edb.mac

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Per Jensen

Dato : 02-12-10 13:26

On 02/12/10 09.03, Heine Svendsen wrote:
> [...]
> Hvor finder man billigst (brugt?) en anden skærm til at sætte i maskinen?
> Hvor sætter Mac-folket defekte maskiner til salg?

Jeg kan udskifte inverter eller CCFL rør for dig.

Smid en mail på per snabela zapro dot dk hvis det har interesse.

Jeg bor i hareskoven (Sjælland)

// Per.

Fra : Heine Svendsen

Dato : 02-12-10 14:36

Den 02-12-10 13:26, Per Jensen skrev:

> Jeg kan udskifte inverter eller CCFL rør for dig.
>
> Smid en mail på per snabela zapro dot dk hvis det har
> interesse.
>
> Jeg bor i hareskoven (Sjælland)
>
> // Per.

Tusind tak, jeg giver den videre til rette vedkommende.
Også tak til de to andre svar.

Du skriver, at du kan udskifte, men har du også de relevante
reservedele?

Fra : Per Jensen

Dato : 02-12-10 23:04

On 02/12/10 14.35, Heine Svendsen wrote:

> Du skriver, at du kan udskifte, men har du også de relevante reservedele?

Jeg bestiller dele hjem på basis af hvad der findes defekt. Det er for
dyrt at have stumper på lager.

Leveringstid på dele er som regel 4-10 dage.

// Per.