Så er der iPads med abonnementer og det he~
Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-10 08:31

http://store.apple.com/dk

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : -=JF=-

Dato : 01-12-10 10:38

Den 01/12/10 08.31, Flemming Rubini skrev:
> http://store.apple.com/dk

Så må vi bare sætte os ved juletræet og vente på at den tykke rødklædte
mand kommer med pakkerne

Undrer mig lidt over at 3 tilsyneladende ikke har dem i deres sortiment.

--
Mhv.
John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-12-10 11:16

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Så må vi bare sætte os ved juletræet og vente på at den tykke rødklædte
> mand kommer med pakkerne
>
> Undrer mig lidt over at 3 tilsyneladende ikke har dem i deres sortiment.

og telia har det billigste abb....

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-10 11:43

> og telia har det billigste abb....

Okay jeg har ikke set efter. Men jeg forventer ikke at skulle betale
mere end 50,- kr. for 1 GB, og gerne i en slags trappeting a la onfone.
Jeg kunne godt tænke mig en 32 WiFi model
Har i øvrigt lige fået Apple TV ind ad døren. Den er godt nok lille.
Bestilt for otte dage siden på amazon.co.uk

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-12-10 11:44

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Okay jeg har ikke set efter. Men jeg forventer ikke at skulle betale
> mere end 50,- kr. for 1 GB, og gerne i en slags trappeting a la onfone.
> Jeg kunne godt tænke mig en 32 WiFi model

Så er der jo ikke noget abb ..

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-10 12:00

> Så er der jo ikke noget abb ..

Ha ha ha ...

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : -=JF=-

Dato : 01-12-10 11:57

Den 01/12/10 11.15, Thomas von Hassel skrev:
> og telia har det billigste abb....

Jo, men mit firma har iPhones med abb. fra 3, så hvis vi skal have iPads
skal det jo nok være gennem 3.

Jeg havde egentlig nok også opfattet 3 som værende længst fremme i skoen
med iPhones og dataabb., så derfor undrede jeg mig over at de ikke fører
iPads - men jeg er jo nok farvet af at det er 3 jeg kender bedst

--
Mhv.
John

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-10 12:01

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
> med iPhones og dataabb., så derfor undrede jeg mig over at de ikke fører
> iPads - men jeg er jo nok farvet af at det er 3 jeg kender bedst

Bedst er stort set lig med billigst hvis man befinder sig i København.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini