Shockwave, bruges det mere?
Fra : Henrik Münster

Dato : 30-11-10 23:00

Jeg var lige forbi Adobes hjemmesider for at se efter, om der var kommet
en ny version af Flash Player. Jeg faldt over Shockwave og kom i tanker
om, at før installerede man altid Shockwave på en computer. Bruges det
slet ikke mere? Jeg synes ikke, jeg har det på min, og jeg savner ikke
nogen funktioner.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-11-10 23:08

> [...]
> om, at før installerede man altid Shockwave på en computer. Bruges det
> slet ikke mere? Jeg synes ikke, jeg har det på min, og jeg savner ikke

på siddende fod kan jeg ikke huske at have stødt på noget lavet i
Shockwave fornyligt ...

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-10 03:57

> på siddende fod kan jeg ikke huske at have stødt på noget lavet i
> Shockwave fornyligt ...

Men gamle har også lidt ret:
<http://olefick.dk/frame1.html>

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-12-10 23:06

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Men gamle har også lidt ret:
> <http://olefick.dk/frame1.html>

Han kan vist godt lide mad i almindelighed og pølser i særdeleshed
Kommer du men henvisningen, fordi den side er lavet i Shockwave? Ja, for
jeg kan ikke genkende det, om jeg så falder over det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-12-10 07:10

> Han kan vist godt lide mad i almindelighed og pølser i særdeleshed

Ja og det går langt tilbage. Jeg husker min første teaterforestilling
udenfor skoleregi, da jeg på egen hånd, i "Huset" i Magstræde. Ole Fick
parodierede Lieberkind . Han kiggede efter mudderklire i Skøge Bugt hvor
pølsefabrikken Plumplast anedes i baggrunden. Vidunderlig galskab fra de
herrer Jan Toftlund og Martin Taarup som sammen skrev til "Dårskabens
Hus Orkester" i halvfjedserne.

> Kommer du men henvisningen, fordi den side er lavet i Shockwave? Ja, for
> jeg kan ikke genkende det, om jeg så falder over det.

Jeg kunne tilfældigvis bare huske at de små spil var i Shockwave, og jeg
ville egentlig linke til den med Monrad & Rislund, så havde jeg været
mest tilfreds med min tekst. Det lykkedes mig ikke.

--
/Flemming