TDC Bredbånd MTU
Fra : Søren

Dato : 08-08-01 15:45

Skal MTU være 1500 eller 1492?
Jeg tror den skal være 1492 da pppoe er impliceret.

--
Mvh Søren

Fra : Tim Christensen

Dato : 08-08-01 15:49

"Søren" <briskat@get2net.dk> wrote in message
> Skal MTU være 1500 eller 1492?
> Jeg tror den skal være 1492 da pppoe er impliceret.

Der er PPPoE, ved TDC bredbånd kun ved Netexpres.

Mvh

Tim

Fra : Tim Christensen

Dato : 08-08-01 15:52

"Tim Christensen" <icecone@worldonline.dk> wrote in message

> "Søren" <briskat@get2net.dk> wrote in message
> >
> Der er PPPoE, ved TDC bredbånd kun ved Netexpres.

Der skulle stå:

Der bruges ikke PPPoE, ved TDC bredbånd kun ved Netexpres.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 08-08-01 16:10

On Wed, 8 Aug 2001 16:45:27 +0200, Søren wrote:
>Skal MTU være 1500 eller 1492?

1500.

>Jeg tror den skal være 1492 da pppoe er impliceret.

Der er ingen PPPoE i BB|ADSL produktet.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Søren

Dato : 08-08-01 16:34

> 1500.

> Der er ingen PPPoE i BB|ADSL produktet.

OK tak.
Jeg fandt også et sted hvor der stod , at hvis man ikke skulle bruge
password ved tilslutning var der ikke PPPoE.

M.v.h Søren