Problemer med bærbar
Fra : Steffen Laursen

Dato : 08-08-01 16:55

Hej NG

Jeg har et problem med en AcerNote Light (Model AN370C) Bærbar computer.

En gang imellem kan jeg tænde for den og den starter fint, jeg kan arbejde i
windows men pludselig slukker den eller billedet fryser. Andre gange går den
i stå under indlæsningen af Windows95, men oftest bipper den 4 gange hurtigt
når man tænder den og der sker ikke mere.

Batteriet er godt nok og det sker også selvom man kører med strømstik.

Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt ?

Venligst

Steffen.