MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP efter Windows 7
Fra : Erik

Dato : 02-12-10 21:48

Et kort spørgsmål inden jeg går i gang. - Kan man installere en 32 Bit XP
efter en 64 Bit Windows 7, selvfølgelig på hver sin partition???
Mvh
Erik

Fra : Preben

Dato : 02-12-10 22:02

Den 02.12.2010 kl. 21:48 skrev Erik <erkirkeby@hotmail.com>:

> Et kort spørgsmål inden jeg går i gang. - Kan man installere en 32 Bit
> XP efter en 64 Bit Windows 7, selvfølgelig på hver sin partition???
> Mvh
> Erik

Jeg har ikke selv prøvet med XP først og derefter win7, kun omvendt.
Måske kan du få hjælp her:

http://webtrickz.com/how-to-install-windows-xp-over-windows-7-in-a-dual-boot/

--
mvh/Preben

Fra : Preben

Dato : 02-12-10 22:08

Den 02.12.2010 kl. 22:01 skrev Preben <pranSLETDETTE@privat.dk>:

> Jeg har ikke selv prøvet med XP først og derefter win7, kun omvendt.
> Måske kan du få hjælp her:

Det var selvfølgelig noget sludder, det skal være det omvendte af omvendt

--
mvh/Preben

Fra : Erik

Dato : 03-12-10 09:33

"Preben" skrev i meddelelsen
news.vm3uatloqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...

> [...]

> Måske kan du få hjælp her:

Det var selvfølgelig noget sludder, det skal være det omvendte af omvendt

Det med XP efter Windows 7 har jeg prøvet før, men det nye er, at det er en
64 bit W7 og en 32 bit XP på samme disk, men på hver sin partition. - Kan
det lade sig gøre???
Mvh
Erik

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-12-10 22:16

"Erik" <erkirkeby@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det med XP efter Windows 7 har jeg prøvet før, men det nye er, at det er
> en 64 bit W7 og en 32 bit XP på samme disk, men på hver sin partition. -
> [...]
Ja, opskriften er den samme, som hvis begge var 32 bit.

Kurt