MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor er diskikonerne?
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 30-11-10 18:16

....på Windows Vista...

På skrivebordet lå førhen forskellige ikoner, både "standard" ikonerne
og forskellige henvisninger. De er væk nu!
Hvis jeg laver en henvisning ud på skrivebordet forsvinder den også, men
inde i brugermappen under "Skrivebord" ligger de alle sammen lige så
fint. Man kan bare ikke se dem ude på skrivebordet!

HVor er det lige man konfigurerer det?

Stig Leerbeck
--
www.erhvervsmac.dk

Fra : Ole C

Dato : 30-11-10 20:18

Stig Leerbeck skrev blandt andet:

> [...]
> men inde i brugermappen under "Skrivebord" ligger de alle sammen lige
> så fint. Man kan bare ikke se dem ude på skrivebordet!

Højreklik på Skrivebordet - vælg Vis - og se om der er markering ud for "Vis
ikoner på Skrivebordet".

--
vh
Ole C