Epson printer i udu!
Fra : dux

Dato : 08-08-01 15:35

Min printer er holdt op med at virke,
ligepludseligt,der kommer ingenting på papiret,
til trods for at der er blæk i patronerne,
hverken farve eller sort,
ikke så meget som en plet kommer der på!,
det er en EPSON stylus COLOR II.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bent Sørensen

Dato : 08-08-01 17:35

On Wed, 08 Aug 2001 14:34:51 GMT, "dux" <dux.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>til trods for at der er blæk i patronerne,
>hverken farve eller sort,
>ikke så meget som en plet kommer der på!,

Jeg har en Color IIs og på den laver jeg en Reset.

1. Sluk printeren.
2. Kablet til computeren ud.
3. Tænd for printeren mens du holder både Alt og Pauseknappen nede i
ca. 5 sekunder.
4. Slip knapperne og hold så Load/Eject knappen nede i ca. 10
sekunder.
5. Tryk pauseknappen ned.
6. Sluk for printeren, sæt kablet i igen, og prøv så om den ikke
skulle virke.

Med venlig hilsen
Bent Sørensen
Nørresundby

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 08-08-01 17:40

Kør et renseprogram ind i egenskaberne for printeren..