News på iPhone?
Fra : Henrik 8600

Dato : 29-11-10 20:58

Kan man få newsgroups på iPhone4???

Har prøvet et program, men det kom aldrig til at spille, husker ikke lige
navnet...

H.

Fra : Jon

Dato : 29-11-10 23:41

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Kan man få newsgroups på iPhone4???
>
> Har prøvet et program, men det kom aldrig til at spille, husker ikke lige
> navnet...

Jeg har brukt NewsTap - finnes både i en betalt utgave og en "Lite",
tror jeg. Fungerer helt OK, selv om jeg bruker den sjelden - jeg er så
glad i min MacSOUP.
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : Henrik 8600

Dato : 30-11-10 23:17

"Jon" <see_signature@invalid.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> /Jon
> For contact info, run the following in Terminal:
> echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Takker, men den kan jeg ikk få til at virke...?

Hvad kan jeg gøre forkert???

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-11-10 23:25

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Jon" <see_signature@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Takker, men den kan jeg ikk få til at virke...?
>
> Hvad kan jeg gøre forkert???

hvad har du gjort indtil nu ?

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 01-12-10 00:28

--
H.

Well, koden var forkert. Dette er absolut første indlæg fra min iPhone 4
(;

H.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-10 03:46

Hip hip.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Henrik 8600

Dato : 01-12-10 11:34

"Flemming Rubini" <012008fr@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hip hip.
>
> --
> Venlig hilsen
> Flemming Rubini

Jaaae takker

Har nu købt og betalt NewsTap i Hardcore version til 24 Kr

H.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 01-12-10 11:42

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Har nu købt og betalt NewsTap i Hardcore version til 24 Kr

Det har jeg så ikke, for der findes kun one and only one ...

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Henrik 8600

Dato : 01-12-10 22:48

> Det har jeg så ikke, for der findes kun one and only one ...
>
> --
> Venlig hilsen
> Flemming Rubini

Ikke helt forstået....

Faktisk overhovedet ikke forstået...?

H.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 02-12-10 03:02

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Flemming Rubini" <012008fr@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ikke helt forstået....
>
> Faktisk overhovedet ikke forstået...?

Programmet er gratis at anvende når man kun abonnerer på en
nyhedsgruppe.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Henrik 8600

Dato : 02-12-10 12:13

> Programmet er gratis at anvende når man kun abonnerer på en
> nyhedsgruppe.
>
> --
> Venlig hilsen
> Flemming Rubini

Ok, det var nok dét koncept med at kun abonnere på én nyhedsgruppe jeg ikke
forstod (-;

H.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 02-12-10 12:40

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Ok, det var nok dét koncept med at kun abonnere på én nyhedsgruppe jeg ikke
> forstod (-;

Det kan jeg godt forstå. Godt vi har MacSoup til det. På iPhonen bliver
det for meget flueknepperi at skulle holde styr på flere grupper.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Jon

Dato : 02-12-10 15:37

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Flemming Rubini" <012008fr@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ikke helt forstået....
>
> Faktisk overhovedet ikke forstået...?

Tror han mener at han kun spiser news som suppe.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-12-10 18:31

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> Jeg har brukt NewsTap - finnes både i en betalt utgave og en "Lite",
> tror jeg. Fungerer helt OK, selv om jeg bruker den sjelden - jeg er så
> glad i min MacSOUP.

Mine ord

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Henrik Münster

Dato : 05-12-10 23:06

> Mine ord

Jeg har også prøve Lite-udgaven engang. Den fungerede da, men jeg synes,
det er noget rod at abonnere på den samme nyhedsgruppe to steder. Når
man kommer hjem, ved MacSOUP ikke, hvilke indlæg jeg har læst på min
iPhone og omvendt. Resultatet bliver, at man må gå gennem en masse
indlæg, man allerede har læst, for at markere dem som læste igen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 06-12-10 00:30

> [...]
> iPhone og omvendt. Resultatet bliver, at man må gå gennem en masse
> indlæg, man allerede har læst, for at markere dem som læste igen.

Det har du ret i. Men alternativet er ingen News on the go..

H.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-12-10 06:01

Den 05/12/10 23.05, Henrik Münster skrev:

> [...]
> iPhone og omvendt. Resultatet bliver, at man må gå gennem en masse
> indlæg, man allerede har læst, for at markere dem som læste igen.

Helt enig, er samme problem med News på flere computere.
Ville være rart hvis man havde en News klient der kunne synkronisere
op mod f.eks. me.com eller via egen konto !

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-12-10 06:54

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Helt enig, er samme problem med News på flere computere.
> Ville være rart hvis man havde en News klient der kunne synkronisere
> op mod f.eks. me.com eller via egen konto !

og inden der noget der prøver, så virker det heller ikke at lægge
MacSOUP's settings filer på dropbox ...

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-12-10 08:15

> [...]
> omvendt. Resultatet bliver, at man må gå gennem en masse indlæg, man
> allerede har læst, for at markere dem som læste igen.

Det klarer jeg ved at bede den om at slette indlæg der er mere end et
døgn gamle, og kun at have en gruppe.

--
/Flemming