MS Windows
briani 27239
Win 7 - hvor er det lige....
Fra : Jesper

Dato : 29-11-10 18:10

Hej.

Ved hver opstart har jeg et program, som jeg ikke ønsker skal starte op
hver gang maskinen tændes - hvor er det lige at jeg kan fjerne dette
program fra opstarten (programmet skal ikke slettes)?

mvh

Jesper Christophersen

Fra : Martin Ploug

Dato : 29-11-10 18:13

Den 29-11-2010 18:09, Jesper skrev:
> [...]
> hver gang maskinen tændes - hvor er det lige at jeg kan fjerne dette
> program fra opstarten (programmet skal ikke slettes)?

Prøv at klikke på Start-knappen og skriv msconfig i søgefeltet.
Tryk derefter på Enter.