Situationfornemmelse=NUL: Jens Bruun
Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-10 10:51

Situationfornemmelse=NUL: Jens Bruun
Der er mennesker som intet fatter om medieverdenens væremåde
26.11 viste Jens Bruun sig således afstumpet mht hvordan
TV-virkeligheden fungerer, da han i en af sine mudderkast-indlæg
fastslog at "BW ikke kan få fjams uden at betale for det"
Jens ved godt, at jeg er en linselus, der gør meget for at få mine
liberalistiske budskaber ud.
Når TV ringer og ved at jeg for et årti siden udstillede mig som
luderkunde, så lader jeg som om jeg stadig er det - why not?

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-11-10 16:52

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
2c94f6dihqav3ogak5s46squefqt0uaf9i@4ax.com:

> [...]
> Når TV ringer og ved at jeg for et årti siden udstillede mig som
> luderkunde, så lader jeg som om jeg stadig er det - why not?

Du er en kugleskør narrøv, der opfører dig som en pavlovsk hund, når
sandheden gør lidt for ondt på dig.

Jeg sad bare og ventede på, hvornår din første personhenvendte tråd med mit
navn dukkede op.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-10 21:55

On Sun, 28 Nov 2010 16:51:31 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sandheden gør lidt for ondt på dig.
>
>Jeg sad bare og ventede på, hvornår din første personhenvendte tråd med mit

Så vi er enige om at dit angreb på vegetarisme var anti-videnskabeligt

"You dont win friends with salad", synger Homer og Bart Simpson i film
hvor Lisa vil gøre dem vegetarer

Der er snobværdi i at invitere på oksesteg - og ingen af dine
argumenter for kød holder vand
--------------
DEt er sexet at være muskelsvulmende og være kriger evt
jazztrommeslager

Men når Beethoven og Nietzsche komponerede sonater til deres
distanceforelskelser gav det nul scoring

Martin Nielsens fordomme mod negermusik som primitiv deles ikke af
alle skønjomfruerne
-----------------
Usenet regel om ikke at bruge debatørnavn i subject line er fjollet og
bør ignoreres

Hvis en ng's værste mudderkaster kommer med ti personangreb og ikke
kan svare igen på nogen af dem, så bør varedeklaration herom være
fornuftig

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-11-10 22:01

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
2ef5f6pbq5st8hq6it7o13l4e4b934obn0@4ax.com:

> Usenet regel om ikke at bruge debatørnavn i subject line er fjollet og
> bør ignoreres

Luk du bare arret, kugleskøre narrøv. Du ignorerer vist alt, når det kan
give dig lidt nye fjender.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-10 17:54

On Sun, 28 Nov 2010 22:01:15 +0100, "Jens Bruun"
> [...]

>2ef5f6pbq5st8hq6it7o13l4e4b934obn0@4ax.com:

>Luk du bare arret, kugleskøre narrøv. Du ignorerer vist alt, når det kan

Jeg har for høje tanker om dig til at tro du er en sart mimose der
starter fjendskab pga saglige svar på DINE mudderkastningsindlæg

Gå efter bolden ikke efter manden