Streaming af quicktime
Fra : Christian Bjerre

Dato : 16-12-00 11:01

Nogle herinde der har erfaringer eller bare prøvet Apples streamer ?

http://www.publicsource.apple.com/projects/streaming/

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-12-00 12:49

Christian Bjerre wrote:

> Nogle herinde der har erfaringer eller bare prøvet Apples streamer ?

Jeg har prøvet det, dog et stykke tid siden (version 2.0-4), så det er
nok ikke den nyeste version.

Men selvom det stadig er under udvikling, kører det nu egentlig helt ok.
Systemet jeg har prøvet det på, er Linux RedHat 6.0. Så vidt jeg husker
gik installationen helt efter bogen, og jeg compilede selv source-koden.

Michael Rasmussen, <michael@chatroom-dansk.dk> Glædelig Jul *<:)

Fra : Christian Bjerre

Dato : 18-12-00 13:37

så gi'r jeg den et skud fra hoften!