MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Live Mail 2011 - nyhedsgrupper use~
Fra : Rene Schnoor

Dato : 27-11-10 22:08

Er der mon nogen der ved hvordan man indrykker den meddelelse man svarer på
med “>”, som før i Windows Live Mail 2011 under nyhedsgrupper for usenet?
Jeg synes jeg har ledt med lys og lygte efter et svar men ej fundet
indstillingen.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-11-10 22:19

"Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid> skrev :

>Er der mon nogen der ved hvordan man indrykker den meddelelse man svarer på
>med “>”, som før i Windows Live Mail 2011 under nyhedsgrupper for usenet?

Man kan ikke.

Citationstegn (>) skal man selv indsætte eller vælge en anden
newsreader, fx Thunderbird eller Mesnews.

Iøvrigt hører spørgsmålet hjemme i
news:dk.edb.internet.software.mail+news., så vil du ha' råd om en
anden newsreader, så spørg der.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-10 23:11

Rene Schnoor skrev:

> [...]
> med “>”, som før i Windows Live Mail 2011 under nyhedsgrupper for usenet?
> Jeg synes jeg har ledt med lys og lygte efter et svar men ej fundet

Prøv evt. at spørge i
dk.edb.internet.software.mail+news

--
Bertel