Tirsdag
Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-10 22:50

Nu meldes der så om på tirsdag; sidste dag i måneden:

<http://ipadguide.dk/nyheder/breaking-danmark-far-officielt-ipad-pa-tirs
dag/>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 26-11-10 22:52

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Nu meldes der så om på tirsdag; sidste dag i måneden:
>
> <http://ipadguide.dk/nyheder/breaking-danmark-far-officielt-ipad-pa-tirs
> dag/>

Så når padolatoren alligevel at blive frigivet i November.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-11-10 23:31

> Så når padolatoren alligevel at blive frigivet i November.

Det er da smart. Sidste lønningsdag før jul. Der er der, folk har flest
penge det næste lange stykke tid
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-11-10 23:36

> Det er da smart. Sidste lønningsdag før jul. Der er der, folk har flest
> penge det næste lange stykke tid

Og Kenneth Lund har straks kommenteret artiklen ovenfor og
offentliggjort sin hemmelige e-mail. Men det passer jo fint med det, jeg
fik at vide i Fona her i Esbjerg i dag, og som jeg nævner i en anden
tråd. Jeg lagde bare ikke så meget vægt på det, ekspedienten sagde. Jeg
er vant til, at jeg ved mere om Apple end dem
--
Henrik Münster
Esbjerg