MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Mobile
Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 26-11-10 12:47

Er der nogen der ved, om Windows Mobile kan synkronisere Mozilla
Thunderbird/Lightning på min bærbare med Outlook 2003 på min PDA?
Jeg har også skrevet til dk.edb.hardware.baerbar

mvh Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-11-10 13:44

Det kan den ikke. Her er en tredjepartsløsning der efter sigende
skulle kunne gøre det:
https://www.forge.funambol.org/DomainHome.html

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-11-10 00:29

Den 26-11-2010 12:47,skrev Jørgen Nyerup :

> Er der nogen der ved, om Windows Mobile kan synkronisere Mozilla
> Thunderbird/Lightning på min bærbare med Outlook 2003 på min PDA?
> Jeg har også skrevet til dk.edb.hardware.baerbar

Jeg bruger Birdiesync. Det koster lidt $, men kører til gengæld
klippestabilt.

http://www.birdiesync.com/

Mvh

Karsten

Fra : Jørgen Nyerup

Dato : 27-11-10 15:58

Den 27-11-2010 00:28, Karsten Jensen skrev:

> Jeg bruger Birdiesync. Det koster lidt $, men kører til gengæld
> klippestabilt.
>
> http://www.birdiesync.com/
>
> Mvh
>
> Karsten

Tak for det - det lyder rigtig godt, men jeg plejer ikke at synkronisere
mine mails - kan jeg vælge dem fra?

mvh Jørgen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-11-10 17:17

Den 27-11-2010 15:58, skrev Jørgen Nyerup :

> Tak for det - det lyder rigtig godt, men jeg plejer ikke at synkronisere
> mine mails - kan jeg vælge dem fra?

Ja, emailsynkronering kan vælges fra. I det hele taget er der en del
muligheder for at sætte programmet op som man selv vil have det.

Mvh.

Karsten

Karsten