Lang Note væk???
Fra : Henrik 8600

Dato : 24-11-10 22:48

Skrev for nogle dage siden en Note på ca en A4 side.

Og MacBook Pro og iPhone ville ikke Synce før i dag, nu er Noten pist
forsvundet....

Hvordan kan det ske, og hvad kan man gøre ved det?

P.S. Er der en begrænsning på hvor lang en Note må / kan være?

H.

Fra : Kent

Dato : 25-11-10 15:00

Henrik 8600 forklarede:
> [...]
>
> Hvordan kan det ske, og hvad kan man gøre ved det?
>
> P.S. Er der en begrænsning på hvor lang en Note må / kan være?

Desværre kan man vist først ændre indstillinger på synkronisering når
du tilslutter din iPhone (så vidt jeg ved) og så er der sket det for
mig nogle gange, at noter bliver synkroniseret fra Mac til iPhone
uanset, hvor der er rettet sidst. Og væk er så din note. Hvis jeg altså
læser det korrekt, at det er på din iPhone du har skrevet noten? Og det
er der så vidt jeg ved ikke noget at gøre ved.

Jeg har kæmpet med synkronisering af noter, men det bunder sikkert i
manglende forståelse for synkronisering på Apple-produkter fra min
side. Desværre er jeg ikke blevet meget klogere på problemet med noter.
Jeg kæmper stadig en gang i mellem.

Men det er da en trøst, at ActiveSync 4.2 fra Microsoft var lige så
ringe, så saver jeg da ikke min Windows Mobile telefon. :')

Hvis jeg tager fuldstændig fejl på dette område, så kom bare frem med
guldkornene.

--

Kent

Fra : Henrik 8600

Dato : 25-11-10 23:53

"Kent" <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> så saver jeg da ikke min Windows Mobile telefon. :')
>
> Hvis jeg tager fuldstændig fejl på dette område, så kom bare frem med

Så har jeg ikke trykket mig ordentligt ud.

Jeg skrev det på min MacBook Pro, ikke på iPhonen...

H.