MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hotkeys, Win7
Fra : Martin [6000]

Dato : 24-11-10 00:05

Hej gruppe,

Jeg har ledt og ledt og måske findes funktionen ikke.

Men jeg er vant til at kunne mappe enhver tastekombo til at udføre det
som jeg nu synes den skal udføre, fx. volume op og ned, eller starte et
program osv.

Er det muligt under Windows? Evt. native og/eller via et baggrundsjob?

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Heine Svendsen

Dato : 24-11-10 11:13

Den 24-11-10 00:05, Martin [6000] skrev:
> [...]
> program osv.
>
> Er det muligt under Windows? Evt. native og/eller via et baggrundsjob?

Det kan man lave med MakroMaker:
http://www.shareup.com/downloading-13174.html

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Martin [6000]

Dato : 24-11-10 11:58

> Det kan man lave med MakroMaker:

Tak skal du have! Det må afprøves.

Fra : Martin [6000]

Dato : 27-11-10 09:52

In article <4cecefc8$0$23753$14726298@news.sunsite.dk>,
martinlj@tiscali.dk says...

> Tak skal du have! Det må afprøves.

Funker umiddelbart ikke på en "Standard User".

Hmm... har sidenhen søgt og søgt og det er dælme åbenbart ikke ligetil
at få den funktionalitet på Windows som er gennemsyret standard på Linux

//Martin