Nyt i iOS 4.2.1
Fra : -=JF=-

Dato : 23-11-10 22:18

Jeg skimmede lige teksten med hvad der var af nyt i opgraderingen, og
lagde mærke til at der skulle være nye SMS-toner...

Jeg har opgraderet, men har ikke andre toner end jeg altid har haft -
Har i fået nye toner?

--
Mhv.
John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-11-10 22:24

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
> lagde mærke til at der skulle være nye SMS-toner...
>
> Jeg har opgraderet, men har ikke andre toner end jeg altid har haft -

Ja ... men åbenbart kun på iPhone 4 ..

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 23-11-10 22:33

Den 23/11/10 22.24, Thomas von Hassel skrev:
> Ja ... men åbenbart kun på iPhone 4 ..

Pudsigt!
Jeg troede at de to telefoner var identiske mht. OS, og tonerne er vel
en del af OSet?

--
Mhv.
John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-11-10 22:34

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Pudsigt!
> Jeg troede at de to telefoner var identiske mht. OS, og tonerne er vel
> en del af OSet?

jojo .. men det kan jo være at man vil gøre lidt ekstra for dem har
nyeste hardware ... og SMS toner må vel være verdens mindste gullerod

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 23-11-10 23:15

Den 23/11/10 22.34, Thomas von Hassel skrev:
> og SMS toner må vel være verdens mindste gullerod

Ja, så helt afgjort Nu var det tilfældigvis lige dem jeg lagde mærke
til i listen.

--
Mhv.
John

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-11-10 11:58

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Ja, så helt afgjort Nu var det tilfældigvis lige dem jeg lagde mærke
> til i listen.

Det havde jeg slet ikke set. Jeg synes bare, det er nogle lange toner.
De forstyrrer omgivelserne noget mere end et kort "ping". Jeg får tit
SMS'er, hvor jeg ikke kan tage telefonen op lige med det samme. Så er
det irriterende med en langvarig lyd. Men sådan har alle det jo ikke, og
det er bestemt dejligt med flere lyde. Det er rart at kunne genkende sin
egen telefons lyd. Når den kendte Nokia-tone lyder i en forsamling, er
der altid flere, der tager telefonen frem og ser på den.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 24-11-10 20:37

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
> lagde mærke til at der skulle være nye SMS-toner...
>
> Jeg har opgraderet, men har ikke andre toner end jeg altid har haft -

Jeg har ikke set efter, men skriften i Notes er blevet mere læsbar

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-11-10 23:17

> Jeg har ikke set efter, men skriften i Notes er blevet mere læsbar

Man kan vist selv vælge skrift nu.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 25-11-10 14:42

> Man kan vist selv vælge skrift nu.

....mellem Chalkboard(som er den oprindelige og nu mere læsbare) og
Helvetica, ja

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-11-10 22:54

> ...mellem Chalkboard(som er den oprindelige og nu mere læsbare) og
> Helvetica, ja

Ja, og Marker Felt. Først troede jeg også, det var et felt, man kunne
markere
--
Henrik Münster
Esbjerg