MS Windows
briani 27239
Mine browsere lukker ned
Fra : CK®

Dato : 23-11-10 18:37

Hej alle!
Jeg har IE8, Firefox 3.6 og Chrome 7 installeret.
Jeg tror ikke at det er dem, den er gal med, men et eller andet halløj
på min computer.

Når jeg er en tur på nettet, lukker min browser pludselig og uden varsel
ned. Det kan fx være inde på IMDB, jeg lige skal tjekke en film ud, og
så lukker FF ned. jeg bruger FF som standardbrowser, men prøver jeg så
samme side i IE eller Chrome, så sker det samme.

Jeg har tjekket Java, Shockwave og Flash, de virker og er up to date.

Det er temmelig irriterende, og jeg ville blive glad for hjælp.

Jeg har også lagt dette i browser-gruppen.

Win 7 Ultimate 32
FF 3.6.12
Chrome 7.0.517.44
IE 8.0.7600.16385

Claus

Fra : scootergrisen

Dato : 23-11-10 19:31

Det sker også for mig når mit vlc plugin er aktiveret og firefox skal
afspille en lyd.

Så prøv og deaktivere nogle af dine plugsins og de om der er forskel.

Fra : user

Dato : 28-11-10 20:23

Med hensyn til IE8 har jeg tidligere hørt det samme senest idag 28-11.
Jeg tror en fejl er tilstede i IE8

Fra : user

Dato : 28-11-10 20:26

IE8 har en fejl

Fra : Kurd

Dato : 28-11-10 21:06

Vand løber nedad.

Fra : scootergrisen

Dato : 28-11-10 22:38

> Vand løber nedad.

Der er en masse vand udenfor der ligger helt stikke. Kan du ik sige til
det at det skal løbe nedad.