lukker inden jeg kan nå at trykke delete !~
Fra : Jens Olsen

Dato : 08-08-01 13:40

Hej NG.
Under installationen af min nye 1400 TB med Asus A7V133 er jeg kommet til
at "pille" inde i BIOS'en således at når jeg starter op, siger den lige bip
og derefter lukker den igen. Jeg kan ikke engang nå at trykke delete.
Hvad gør jeg nu ???????

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 08-08-01 13:55

> [...]
bip
> og derefter lukker den igen. Jeg kan ikke engang nå at trykke delete.

Holder insert inde mens du tænder maskinen.
Ellers må du resette BIOS. (Jumper-værk læs manualen.)

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jens Olsen

Dato : 08-08-01 14:18

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> bip
>
> Holder insert inde mens du tænder maskinen.

Virker ikke

Fra : pong

Dato : 08-08-01 15:27

har prøvet det samme...
pil batteri ud og vent et par min, start maskinen op uden batteri og vupti
så kan du komme i bios og rette.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 08-08-01 16:26

Pil batteriet ud !!! TJa det er sq lettere at clear cmos og det har da den
samme effekt!!

Fra : Pita

Dato : 08-08-01 14:16

"Jens Olsen" <henning-legaard@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bip
> og derefter lukker den igen. Jeg kan ikke engang nå at trykke delete.

Clear BIOS, det gøres ved at flytte en jumper på bundkortet frem og tilbage.
Kig i manualen

--
Pita