iOS 4.2 er klar
Fra : Henrik Münster

Dato : 22-11-10 18:26

Så skulle iOS 4.2 til iPad, iPod Touch og iPhone være klar. Jeg kan godt
nok ikke selv få lov at hente det. iTunes siger, at 4.1 er den aktuelle
version. Men Apples hjemmeside omtaler 4.2, så det må være lige på
trapperne.

<http://www.apple.com/dk/ios/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 22-11-10 18:40

> [...]
> nok ikke selv få lov at hente det. iTunes siger, at 4.1 er den aktuelle
> version. Men Apples hjemmeside omtaler 4.2, så det må være lige på

19:00 dansk tid ... så du må bi en 20 minutter endnu.

Og så er der vel lige kapaciteten på nettet ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-11-10 18:48

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> 19:00 dansk tid ... så du må bi en 20 minutter endnu.
>
> Og så er der vel lige kapaciteten på nettet ...

Update: According to Macworld, Apple has said that iOS 4.2.1 will be
released "by 10 a.m. Pacific Time".

Kilde: <http://www.macrumors.com/>

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Per Rønne

Dato : 22-11-10 18:59

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Update: According to Macworld, Apple has said that iOS 4.2.1 will be
> released "by 10 a.m. Pacific Time".
>
> Kilde: <http://www.macrumors.com/>

Jep, 19:00 dansk tid ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-11-10 19:26

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jep, 19:00 dansk tid ...

Tak. Rock & Roll.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Per Rønne

Dato : 22-11-10 19:51

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jep, 19:00 dansk tid ...

Så er min klar; download begyndte 19:23.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-11-10 21:06

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Så er min klar; download begyndte 19:23.

Jeg har lige været væk. Er det 4.2.1? Har der været en fejl på 4.2?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-11-10 21:09

> Jeg har lige været væk. Er det 4.2.1? Har der været en fejl på 4.2?

Ja. Ved ikke.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Per Rønne

Dato : 22-11-10 21:39

> Ja. Ved ikke.

Ja, den endelige udgave de sendte ud til udviklerne viste sig at
indeholde en alvorlig fejl. Og af hensyn til deres interne system kaldes
den nye så for - 4.2.1.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 23-11-10 14:42

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ja, den endelige udgave de sendte ud til udviklerne viste sig at
> indeholde en alvorlig fejl. Og af hensyn til deres interne system kaldes
> den nye så for - 4.2.1.

Hmm...idag er den der ikke(læs: Jeg kan ikke hitte den).

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : J.K.Arning

Dato : 22-11-10 21:39

On 2010-11-22 21:05:51 +0100, Henrik Münster said:

> Jeg har lige været væk. Er det 4.2.1? Har der været en fejl på 4.2?

Jep .. Apple fandt en bug i 4.2 GM og måtte udskylde lanceringen for at
rette proglemet i 4.2.1

Det er heller ikke hver dag det sker.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-11-10 14:57

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Hmm...idag er den der ikke(læs: Jeg kan ikke hitte den).

Du skal bruge en Intel-baseret mac, jo :)

Fra : Morten Lind

Dato : 23-11-10 15:43

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101123 <nospam0002+20101123@gmail.com> wrote:

> Du skal bruge en Intel-baseret mac, jo :)

Næh...det tror jeg ikke

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-11-10 15:46

> Næh...det tror jeg ikke

men du _burde_ bruge en intel baseret mac ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 23-11-10 15:50

> men du _burde_ bruge en intel baseret mac ...

Ja, en Mac+ er ikke længere kompatibel med det seneste software ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 23-11-10 16:42

> men du _burde_ bruge en intel baseret mac ...
>
> /thomas

Enig, men har ikke råd - lige nu. Først skal tøserne ha´ nye bærbare, så
må far vente

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-11-10 16:43

> Enig, men har ikke råd - lige nu. Først skal tøserne ha´ nye bærbare, så
> må far vente

uh, du skal på kursus i prioritering ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 23-11-10 17:06

> uh, du skal på kursus i prioritering ...
>
> /thomas

Nå, dét mener du? Tjaeh - jeg ville skam gerne prioritere migselv først,
men de går begge i skole, og deres mor har ikke den slags penge.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-11-10 17:13

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Enig, men har ikke råd - lige nu. Først skal tøserne ha´ nye bærbare, så
> må far vente

Nøøøørj, du er under tøflen.

Har du overvejet at høre om de eventuelt er interesserede i nogen fine,
antikvariske iBooks?

Fra : Morten Lind

Dato : 23-11-10 18:29

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101123 <nospam0002+20101123@gmail.com> wrote:

> Nøøøørj, du er under tøflen.

Ja, ungernes tøfler

> Har du overvejet at høre om de eventuelt er interesserede i nogen fine,
> antikvariske iBooks?

Nej - de skal være nye(siger jeg)

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]