indstallation af OS 10.5
Fra : Jan Hovard

Dato : 19-11-10 15:35

Hej.
Jeg er ved at installere en ny harddisk med system 10.5, men det
mislykkes med meddelelsen "Installeringsprogrammet kunne ikke godkende
indholdet af pakken "Essentials". Kontakt softwareproducenten for at få
hjælp"
Er der nogle af jer der ved hvad der er galt?

---JanH

Fra : Per Jensen

Dato : 20-11-10 21:54

On 19/11/10 15.35, Jan Hovard wrote:
> [...]
> hjælp"
> Er der nogle af jer der ved hvad der er galt?

Ridset/snavset installationsmedie eller defekt optisk drev. Muligvis
også noget harddisk fejl...

// Per.