faldt lige over..
Fra : Ukendt

Dato : 19-11-10 11:33

Det ser ud til at der går et stykke tid før ipad kommer her til landet..

iPad Pressemeddelelse
TDC meddeler i dag, at de vil tilbyde et dedikeret dataabonnement til
iPad med Wi-Fi og 3G i Danmark i løbet af de næste par måneder.

IPad
giver brugerne adgang til deres applikationer og indhold på en mere
personlig, intuitive og sjov måde end nogensinde set før. Brugere kan
surfe på internettet, læse og sende e-mails, nyde og dele fotos, se HD
videoer, lytte til musik, spille spil, læse e-bøger og meget mere. Alt
sammen med iPads revolutionerende Multi-Touch brugerflade. For mere
information om iPad besøg www.apple.com/ipad/.
Klik her for at afmelde nyhedsbrevet.
Klik her for at se en oversigt over alle de TDC nyhedsbreve, du er tilmeldt.

Fra : Morten Lind

Dato : 19-11-10 15:30

<ecozyz> wrote:

> Det ser ud til at der går et stykke tid før ipad kommer her til landet..

Nåeh - det ved jeg da ikke - den største model kunne du da købe i Metro
for et par uger siden.

M.

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-10 20:11

On 2010-11-19 15:30:03 +0100, mortenlind@gmail.com (Morten Lind) said:

> Nåeh - det ved jeg da ikke - den største model kunne du da købe i Metro
> for et par uger siden.
>
> M.

kan du huske at du læste noget med tyske modeller eller var det engelske ??

Fra : Morten Lind

Dato : 20-11-10 03:06

<ecozyz> wrote:

> kan du huske at du læste noget med tyske modeller eller var det engelske ??

Ja, det er en EU-model.

M.

Fra : Jon

Dato : 19-11-10 19:24

<ecozyz> wrote:

> [...]
> Klik her for at afmelde nyhedsbrevet.
> Klik her for at se en oversigt over alle de TDC nyhedsbreve, du er tilmeldt.

Dette rimer med situasjonen i Norge. I dag ble det offentliggjort at
Telenor og NetCom vil selge WiFi+3G-utgaven av iPad "i løpet av noen
måneder".
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 20-11-10 12:59

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Nåeh - det ved jeg da ikke - den største model kunne du da købe i Metro
> for et par uger siden.

Min lokale fotex havde dem i sidste uge. 5500 for den mindste model...

--
Thomas Bjorn Andersen - Quis custodiet ipsos custodes?
tba@gen-v.net +++ATH