MS Windows
briani 27239
'Softonic toolbar'?
Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 19-11-10 12:10

Jeg har været så (u)heldig at få en sådan installeret i min browser
(Mozilla) - og vil gerne af med den igen! Men hvordan?: Jeg har
afinstalleret øvrige 'Softonic' komponenter, og der er ikke længere spor
efter 'Softonic' i oversigten over installeret software - men
værktøjslinien sidder stadig øverst i browser-vinduet(og griner ad
mig)!

--
med venlig hilsen,
Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-11-10 17:11

Hans Henrik Hansen skrev:
> [...]
> efter 'Softonic' i oversigten over installeret software - men
> værktøjslinien sidder stadig øverst i browser-vinduet(og griner ad

I Firefox: Funktioner => Tilføjelser => Udvidelser => markér
Softonic og klik på knappen Afinstaller => Genstart Firefox,
og bjælken bør være væk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 19-11-10 18:09

> I Firefox: Funktioner => Tilføjelser => Udvidelser => markér Softonic og
> klik på knappen Afinstaller => Genstart Firefox, og bjælken bør være væk.

Sør'me så - væk er den, tusind tak! :)

--
med venlig hilsen
Hans