Bevis på ML-løgn af den lodrette slags
Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-10 07:54

Bevis på ML-løgn af den lodrette slags
Antag af far bander og sønnen bander, Martin Larsen insisterer på
videnskabeligt bevis på at denne "Tourette"- snak-særhed er arvelig,
Han oplever at de nerveceller der hedder ganglier er årsag. Men om
gangliers særheders nedarvning vides intet. Hvis en genetik eksisterer
vedr ganglier eller banderi, så er der kun én måde at sandsynliggøre
det. Man skal finde et stort antal enæggede tvillinger og lade dem
adoptere til forskellige hjem straks efter fødslen og hvis særhed
viser sig at afgøres af slægtskab, så er bevis i hus.
Der er mia-$-intesser bag at bevise sådant vedr skitzofreni og andre
psykoser. Siden Darwins fætter Galton er hundreder af store
undersøgelser udført. Ingen beviser psykose arvelighed. Den
ligegyldige bandesærhed er langt sjældnere og langt mindre undersøgt.
Jeg har spurgt ML, om *hvordan* hans link skaffer beviser om enten
Tourette eller ganglie nedarvning. Intet svar. Og linkene rummer slet
ikke de to ord i samme artikel.
Altså er det bevist, at han lyver lodret og ikke har præsteret det
bevismateriale, der ku vinde ham et væddemål.
Bande-syndromet ligner stammen - hvorom nedarvning heller ikke er
bevist og neurofysiologisk forklaring om fx ganglier er også her en
håbefuld ønsketænkning og ingen science har nærmet sig noget brugbart.
Både i USA, hvor jeg studerede, og i DK har jeg fulgt
stammeforskningen og min halvfætter, Svend Prytz, der er overlæge
dr.med. og forsker netop på det felt, har jeg tappet for viden, fordi
jeg engang var stammer. Men det er som med ordblindhed, - de to
problemer er kulturelle og næsten fraværende i Japan, hvor også
Tourette-banderi er yderst sjælden - og deres skitzoer er uvoldelige.
Mit og mine søskendes Tourette-agtige problem er forsvundet som dug
for solen da vi slap ud af undervisningstomgangen og blev
professionelle med et budskab , et kald og et livsindhold. Kultur
overvejer altså DNA.
Saglig debat om prostitution er eneste årsag til at ML dømte mig
"Tourette". Så han ved nær ved nul om syndromet.