Q: Old English White-RAL farvekode
Fra : Ukendt

Dato : 14-11-10 21:10

Hvor finder man RAL-farvekoden for MG's Old English White?
Hilsen
Karsten Skov

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 14-11-10 21:12

On Sun, 14 Nov 2010 21:09:48 +0100, "Karsten Skov"
<kskov(til)post.tele.dk> wrote:

>Hvor finder man RAL-farvekoden for MG's Old English White?

>--

Lige her, måske?

http://www.colourcode.net/ral.php

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-10 22:00

folmer@rasmussen.dk skrev :

>Lige her, måske?
>
>http://www.colourcode.net/ral.php

Sår'n en gammel MG' er da fra længe før RAL farverne ...............

Morris 10-100 havde samme farve , den hed BLWT3

--
Jan_stevns
....det er satme svært at smække med en svingdør !

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-10 22:40

Hej
Er der en RAL farve som er tæt på Old English White, jeg tænker på om RAL
9001 er tilsvarende
Hilsen
Karsten

Fra : Armand

Dato : 15-11-10 02:38

Den 14-11-2010 22:39, Karsten Skov skrev:
> Er der en RAL farve som er tæt på Old English White, jeg tænker på om RAL
> 9001 er tilsvarende

Tilsyneladende er 'Old English White' en varierende farve i.h.t. MG-årgange
vis ikke det er hele bilen der skal nylakeres er det i den sidste ende
et spørgsmål om at ramme rette nuance i.f.t. falmningen hvilket der skal
en rutineret autolakerer til.
Er det en hel-lakering at det drejer sig om er flødefarve den bedst
beskrivende for nuancen og dét er vel også hvad RAL-9001 kaldes :-/

--
Armand.