Holbæk motorvejen
Fra : lom k

Dato : 14-11-10 11:01

Er det kun mig som bliver bekymeret, når det bliver
nødvendigt at lukke et spor på skift 2 uger i træk. Da man har fundet
et stort hul under vejen?? Den første var i ydere sporet, godt nok må
vi pt kun køre 50 km/t. det fik man lappet for så næste fredag at
opdage det samme under inder sporet. samt at yder sporet forsat gav sig
med store revner tilfølge. Skulle tror at der var mere styr på et
motorvejs byggeri.

en bekymmeret bilist

Lars

Fra : Ole Sørensen

Dato : 14-11-10 11:20

> [...]
> opdage det samme under inder sporet. samt at yder sporet forsat gav sig
> med store revner tilfølge. Skulle tror at der var mere styr på et

Kender ikke til den strækning, men det er ikke alt man kan have styr på:
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1443278.ece

Fra : From Sydsjælland

Dato : 14-11-10 19:16

"Ole Sørensen" <ng@kunos.nu> skrev i en meddelelse

> Kender ikke til den strækning, men det er ikke alt man kan have styr
> på:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1443278.ece

Det hul du henviser til, blev gravet en sen aftentime.
Ellers havde eb.dk ikke andet end Nicklas Bendtners første fødte at
skrive om, og det ville jo være kedeligt for folk med trang til store
huller.
Mvh knud

Fra : Ole Sørensen

Dato : 14-11-10 19:43

> Det hul du henviser til, blev gravet en sen aftentime.

Var du med?

Fra : From Sydsjælland

Dato : 14-11-10 19:52

> Var du med?

Yes. Men kun som kigger

Fra : Mcwm

Dato : 14-11-10 20:10

Den 14-11-2010 19:15, From Sydsjælland skrev:
> [...]
> Ellers havde eb.dk ikke andet end Nicklas Bendtners første fødte at
> skrive om, og det ville jo være kedeligt for folk med trang til store

Hvorfor det, nu var der mulighed for to store "huller"

Venligst
Mcwm