Hvordan går det med Chrysler?
Fra : Ivar

Dato : 13-11-10 19:56

Hvordan går det med Chrysler?
Jeg spekulere ikke på om de stadig ruster og falder fra hinnanden,
men om de har et salg på hjemmemerkedet.

Ivar Magnusson

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-11-10 20:04

Ivar skriver:

> Hvordan går det med Chrysler?
> Jeg spekulere ikke på om de stadig ruster og falder fra hinnanden,
> men om de har et salg på hjemmemerkedet.

Sådan noget som det her du leder efter?
http://www.allpar.com/news/index.php/2010/11/chrysler-us-sales-rise-37-over-oct-2009

http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler

Klaus

Fra : Ivar

Dato : 14-11-10 18:28

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Sådan noget som det her du leder efter?
> http://www.allpar.com/news/index.php/2010/11/chrysler-us-sales-rise-37-over-oct-2009

Ja, de har betydeligt mersalg i forhold til katastrofeåret 2009,
men der mangler et stykke endnu.

Det bliver spændende at se hvorledes amerikanerne vil modtage
de nye 6- og 8-cylindrede motorer som Fiat vil konstruere til Chrysler
på grundlag af deres nye 2-cylindrede motor. Fiat har et utroligt
dårligt navn i USA. På trods af at Fiat ikke har solgt biler i USA
de sidste 30-40 år, har jeg mødt en del amerikanere, der havde
en mening om Fiat.

Ivar Magnusson

Fra : Steen

Dato : 14-11-10 23:46

Den 14-11-2010 18:27, Ivar skrev:
> Fiat har et utroligt
> dårligt navn i USA.

Ikke kun USA. Fiat er sgu også noget lort. Har ejet en, glemmer det aldrig.

Fra : cykelsmeden

Dato : 15-11-10 10:25

Den 14-11-2010 23:46, Steen skrev:
> Ikke kun USA. Fiat er sgu også noget lort. Har ejet en, glemmer det aldrig.

samme oplevelse, men ~30 år gammel ;(
- Har kolleger som er meget glade for deres Puntoer!

//finn

Fra : KASO

Dato : 16-11-10 07:01

"Steen" <-@-.dk> skrev i meddelelsen

> Ikke kun USA. Fiat er sgu også noget lort. Har ejet en, glemmer det
> aldrig.

Og alle VW er med luftkølede hækmotorer - umulige at ramme vejen med