MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista er ødelagt, hvordan får jeg en ny
Fra : Michael

Dato : 14-11-10 18:34

Min HP bærbare er gået død, vista fungerer ikke. Jeg har ikke en cd med
Vista
Det originale serienr. står under den bærbare. Kan man ikke få en vista cd
og så bare skrive dette serienr. ind.
vil den mon selv hente diverse drivere fra nettet

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 14-11-10 18:47

On Sun, 14 Nov 2010 18:33:50 +0100, "Michael" <no@spam.dk> wrote:

>Min HP bærbare er gået død, vista fungerer ikke. Jeg har ikke en cd med
>Vista
Har du prøvet at kontakte HP ?
Eller lån en CD af en ven og prøv om det går godt.

>Det originale serienr. står under den bærbare.
>Kan man ikke få en vista cd og så bare skrive dette serienr. ind.
Jo.

>vil den mon selv hente diverse drivere fra nettet
Nej, hent dem på HP hjemmeside.

/Hans

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-11-10 19:03

Hans Kjaergaard <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev :

>Nej, hent dem på HP hjemmeside.

Det er vel også på nettet?
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 14-11-10 19:14

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-11-10 20:43

Hans Kjaergaard <hans.k2teknik@post5.tele.dk> skrev :

>"vil den mon selv hente diverse drivere fra nettet"

Det er ikke utænkeligt, at der ligger drivere på Windows Update.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-11-10 10:51

Ja, men den vil ikke automatisk hente dem. Drivere er altid listet
under Optional updates.

Regards Jens Peter Karlsen.

On Sun, 14 Nov 2010 20:43:29 +0100, Kerim Ellentoft

Fra : Edmund

Dato : 17-11-10 12:00

Den 15-11-2010 10:50, Jens Peter Karlsen skrev:
> Ja, men den vil ikke automatisk hente dem. Drivere er altid listet
> under Optional updates.

Er der virkelig forskel på det i Vista og Windows 7

Mvh Edmund

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-11-10 21:26

Nej.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Edmund

Dato : 17-11-10 23:14

Den 17-11-2010 21:25, Jens Peter Karlsen skrev:
> Nej.

Min grafikkort driver kom som vigtig update, til Intel(R) 965GM
Graphics på bærbar

--
Mvh Edmund

Fra : Hekatombe

Dato : 14-11-10 19:20

Den 14-11-2010 18:33, Michael skrev:
> [...]
> og så bare skrive dette serienr. ind.
> vil den mon selv hente diverse drivere fra nettet

Har du prøvet at gøre dette:
[http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=uk&docname=c00809678#RestoreWithoutWindows]

Tænd computeren, tryk F11 (HP's Recovery Manager) og så kan du måske
geninstallere uden CD/DVD. Hvis det virker, så ville jeg tro at du ikke
skal tænke på drivere.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-11-10 19:44

Hekatombe forklarede:
> [...]
>
> Tænd computeren, tryk F11 (HP's Recovery Manager) og så kan du måske
> geninstallere uden CD/DVD. Hvis det virker, så ville jeg tro at du ikke skal

Og for dem der hellere vil have den på dansk
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01778684&lc=da&dlc=da&cc=dk&destPage=document

Hvis operationen lykkedes er der måske mulighed for at lave en
installations DVD.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]