MS Windows
briani 27239
Windows 7 og drev-bogstaver til usb-enhede~
Fra : Morten Christensen

Dato : 14-11-10 12:40

Jeg har lige fået en ny stationær pc med Wndows 7 Pro hjem.

Ved opstart tildeler den drevbogstaver (fra F til J) til 5 tomme
usb-enheder. Det konflikter med mine netværksdrev.

Min bærbare, som også har windows 7 pro tildeler først bogstaverne, når
der kommer en hukommelsesenhed i usb-enheden.

Kan jeg få den nye til, først at tildele drev-bogstaver, når der kommer
et lager-medie i usb-enheden ?

--
Morten Christensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-11-10 12:59

Måske http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html kan bruges til de formål

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning

Dato : 14-11-10 13:34

On Sun, 14 Nov 2010 12:40:12 +0100, Morten Christensen
<mc@mc.sletmig.cx> wrote:

> [...]
>der kommer en hukommelsesenhed i usb-enheden.
>
>Kan jeg få den nye til, først at tildele drev-bogstaver, når der kommer

Ja - Mappeindstillinger, sæt x i" Skjul tomme drev i mappen Denne
computer".