MS Windows
briani 27239
windows vista, mail
Fra : oz7aik

Dato : 13-11-10 21:51

søger program som kan fortælle mig om der mail,
jeg bruger hotmail via nettet

JbP

Fra : /John

Dato : 13-11-10 23:12

"oz7aik" <oz7aik@xxxxxx.dk> skrev i en meddelelse

> søger program som kan fortælle mig om der mail,
> jeg bruger hotmail via nettet

"POP Peeper is a small utility that runs in your Windows system tray. It
visually and audibly lets you know if you have email on any number of POP3
and IMAP servers as well as Gmail, Hotmail, Yahoo and other web mail
providers":

http://www.snapfiles.com/reviews/POP_Peeper/poppeeper.html

John

Fra : oz7aik

Dato : 13-11-10 23:55

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> [...]
> visually and audibly lets you know if you have email on any number of POP3
> and IMAP servers as well as Gmail, Hotmail, Yahoo and other web mail

tak for svaret

har lige prøvet det kan ikke få det til at virke
det jeg vil have er at når der er post til mig på min hotmail (nettet)
popper der en meddelsel op og viser at der er post til mig.

JbP

Fra : /John

Dato : 14-11-10 00:23

"oz7aik" <oz7aik@xxxxxx.dk> skrev i en meddelelse

> det jeg vil have er at når der er post til mig på min hotmail (nettet)
> popper der en meddelsel op og viser at der er post til mig.

Jeps; der popper et lille elegant vindue op nede ved uret.

Pop Peeper er et komplet e-mail program, så du skal selvfølgelig først
oprette din/dine email konto/konti i programmet.

I 'Options' kan det stilles til dansk.

Når du lukker programmet i det røde kryds øverst th, ligger der stadig et
icon nede ved uret, og når du så får mail, popper et lille gult vindue op
med afsender og mail-hoved. Smart :)

God fornøjelse!

John

Fra : oz7aik

Dato : 14-11-10 01:15

> [...]
> icon nede ved uret, og når du så får mail, popper et lille gult vindue op

1000 tak for hjælpen

JbP

Fra : /John

Dato : 14-11-10 01:24