MS Windows
briani 27239
Program til at trække drivere ud af Window~
Fra : Henning

Dato : 13-11-10 15:20

I forbindelse med reinstallation af Windows 7 skal der hentes drivere
til hardware. Den nuværende installation fungerer med hensyn til
hardwaren. Jeg mener på et tidspunkt at være stødt på et program, som
kunne trække drivere ud af en eksisterende installation - hvad hedder
dette program?

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-10 16:18

DriverMax f.eks. http://www.innovative-sol.com/drivermax/