Noget for Hyundai Danmark ?
Fra : Bjørn J.

Dato : 12-11-10 12:18

Her er en amerikansk Hyundai-sælger med ret så utraditionelle salgsmetoder.

Mon det var noget for Hyundai Danmark og dets forhandlerkorps ?...

http://fpn.dk/motor/bil/article2243803.ece

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-11-10 17:14

On Fri, 12 Nov 2010 12:18:21 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>Her er en amerikansk Hyundai-sælger med ret så utraditionelle salgsmetoder.
>
>Mon det var noget for Hyundai Danmark og dets forhandlerkorps ?...

> [...]

Det kan godt være det er hos ham jeg skal købe den Genesis jeg
overvejer at importere, hvis jeg kommer til penge.

Han lyder som en gut der sender på msamme frekvens som mig.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-11-10 17:36

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kan godt være det er hos ham jeg skal købe den Genesis jeg
> overvejer at importere, hvis jeg kommer til penge.

Jeg troede da, du havde ambitioner om at komme op i blærerøvsklassen....så
hvorfor ikke en Equus 4.6 V8 Dual CVVT...?..

> Han lyder som en gut der sender på msamme frekvens som mig.

Jow jouuuuuu...

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-11-10 19:22

On Fri, 12 Nov 2010 17:36:24 +0100, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg troede da, du havde ambitioner om at komme op i blærerøvsklassen....så
>hvorfor ikke en Equus 4.6 V8 Dual CVVT...?..

Du Bjørn. Hvis du kan holde din kæft, og ikke bralre op med det til
alle og enhver, så skal jeg fortælle dig noget.

EQUUS KAN FANDME IKKE VÆRE I GARAGEN!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-11-10 20:09

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du Bjørn. Hvis du kan holde din kæft, og ikke bralre op med det til
> alle og enhver, så skal jeg fortælle dig noget.
>
> EQUUS KAN FANDME IKKE VÆRE I GARAGEN!

ROTFLMAO