Take care - Out there Part2.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-11-10 13:52

Jeg tror nok at dette misfoster har været debatteret herinde før, men
hvordan skaffer han sig biler at køre i?

http://www.bt.dk/krimi/nordjysk-skandalebilist-knaldet-30.-gang

Kunne man forestille sig, at man for at købe en bil skulle fremvise et
gyldigt kørekort?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-11-10 07:45

On 11 Nov., 13:52, fol...@rasmussen.dk wrote:
> Jeg tror nok at dette misfoster har v ret debatteret herinde f r, men
> hvordan skaffer han sig biler at k re i?
>
> http://www.bt.dk/krimi/nordjysk-skandalebilist-knaldet-30.-gang
>
> Kunne man forestille sig, at man for at k be en bil skulle fremvise et
> gyldigt k rekort?

Kunne man forestille sig at den lille lokale bilforhandler er
fuldstændig ligeglad ?

Kunne man forestille sig at ham Sprit Jens er fuldstændig ligegelad
med om hans bil er indreg, ?

--
Christian

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-11-10 15:59

On Thu, 11 Nov 2010 06:45:09 -0800 (PST), "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Kunne man forestille sig at den lille lokale bilforhandler er
>fuldstændig ligeglad ?

>--

Ja, det kan man godt forestille sig, men når Sprit jens bliver
stoppet, skal han vel redegøre for, hvor han har bilen fra?

>--

>Kunne man forestille sig at ham Sprit Jens er fuldstændig ligegelad
>med om hans bil er indreg, ?

>--

Det kunne man da godt forestille sig, men hvis alle nordjyskere er så
flintrende ligeglade med hvad Sprit Jens går og foretager sig, så må
de også regne med at de alternative metoder vil komme til en by nær
dem.

Hvor godt er det lige det er?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-11-10 08:12

On 11 Nov., 15:58, fol...@rasmussen.dk wrote:

> Ja, det kan man godt forestille sig, men når Sprit jens bliver
> stoppet, skal han vel redegøre for, hvor han har bilen fra?

Og hvis ham ikek gør det ?
500 kr i bøde ?
Oveni det som han sikkert alligevel skylder ?

> [...]
> flintrende ligeglade med hvad Sprit Jens går og foretager sig, så må
> de også regne med at de alternative metoder vil komme til en by nær

Desværre ja.
Man kan nogle gange undres over at der ikke er blevet udøvet selvtægt
i visse sager.....

--
Christian

Fra : Mikael

Dato : 12-11-10 00:29

> [...]
>
> http://www.bt.dk/krimi/nordjysk-skandalebilist-knaldet-30.-gang
>
> Kunne man forestille sig, at man for at k be en bil skulle fremvise et

Man bør overveje at indføre det de gjorde i USA på et tidspunkt, tror
nu kun der var en enkelt stat, men 3. gang du røg i spjældet blev du
siddende på livstid.

Alternativt, så skær benene af ham.

Mikael

Fra : Mcwm

Dato : 12-11-10 08:37

Den 12-11-2010 08:28, Mikael skrev:
> Alternativt, så skær benene af ham.

For guds skyld ikke. Så generhverver han efter ti år og har krav på
invalidebil og kan dermed fortsætte.... Nu med statsstøtte!

Venligst
Mcwm