MS Windows
briani 27239
messenger
Fra : JB

Dato : 11-11-10 14:34

Efter at have opdater Windows vista,
når jeg nu køre mail via windows live messenger med hotmail, starter
SharePoint desiger
og ikke Explore som før.
hvad kan fejlen være og hvordan kan jeg rettet det

JbP

Fra : Henning

Dato : 11-11-10 15:32

On Thu, 11 Nov 2010 14:33:38 +0100, "JB" <ozxxxx@xxxxx.dk> wrote:

> [...]
>SharePoint desiger
>og ikke Explore som før.
>hvad kan fejlen være og hvordan kan jeg rettet det

Kør systemgendannelse, gå tilbage før opdateringen og kør den igen.

Fra : JB

Dato : 11-11-10 15:49

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Kør systemgendannelse, gå tilbage før opdateringen og kør den igen.

hej igen

tak for svaret, det vil jeg gøre

har også prøvet at slettet SharePoint desiger men kan ikke fjerne den

JbP