Kristne myrdes af muslimer i Irak
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-11-10 01:25

Kristenforfølgelserne i Iraq fortsætter efter massakren i en katedral i
Bagdad 31/10
Billeder:
http://www.uriasposten.net/archives/category/medier/ritzaus-bureau

I dag var der flere bombe- og morterangreb på kristne områder i Bagdad.
Angrebene ses som en fortsættelse af massakren i Frelser-katedralen.

En samlegruppe for islamister Dawlat al-Iraq al-Islamiyya, Den Islamiske
Irakiske Stat, har erklæret udryddelse af kristne som hellig pligt.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11724378

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-10 17:25

On Thu, 11 Nov 2010 01:25:29 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>En samlegruppe for islamister Dawlat al-Iraq al-Islamiyya, Den Islamiske
>Irakiske Stat, har erklæret udryddelse af kristne som hellig pligt.

Min søn er netop hjemkommet fra studietur til udkants-Pakistan hvor
hvide der ikke ber mod mekka, ikke er i farezonen.

MEn da jeg ferierede i Pakistanstorby hvor jeg arbejdede i Kabul, blev
min søster chikaneret af fundamentalister, så DK bør nok fraråde
rejser til dette barbarland