"Israel bør udslettes"
Fra : /John

Dato : 10-11-10 20:41

"The Palestinians have conducted another public opinion poll that shows the
same results as those before it, that most Palestinians support the peace
process, but only if it ultimately results in Israel's eradication":

http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=22208

Det er dæl'me svært at forestille en fredsaftale med dén indstilling!

John

Fra : Patruljen

Dato : 10-11-10 16:44

On 10 Nov., 20:41, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:
> [...]
>
> http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=22208
>
> Det er d l'me sv rt at forestille en fredsaftale med d n indstilling!

Du bringer lige en uafhængig kilde, som bekræfter din propaganda
virksomhed - ikke sandt - Fister?

Og ellers kan vi utvivlsomt anbringe dine historier i samme kategori
som de øvrige røverhistorier, du bringer fra: www.israeltoday.co.il -

Fra : \"@'

Dato : 11-11-10 01:11

On Wed, 10 Nov 2010 15:43:43 -0800 (PST), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du bringer lige en uafhængig kilde

mærkeligt at du ikke VIL acceptere sandheden

http://www.awrad.org/pdfs/English_tables-Ocotober2010.pdf

på side 4

og få en eller anden i nærheden til at forklare dig hvordan man finder
siden med 4-tallet, JEG gider nemlig ikke

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : \"@'

Dato : 11-11-10 00:54

On Wed, 10 Nov 2010 20:41:13 +0100, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>
>http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=22208
>
>Det er dæl'me svært at forestille en fredsaftale med dén indstilling!

hvis det havde været i Kinas bagland der fandtes sådan en rotterede
var den blevet ryddet for 50 år siden

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-10 02:02

On Thu, 11 Nov 2010 00:54:10 +0100, "\"@'" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

>hvis det havde været i Kinas bagland der fandtes sådan en rotterede
>var den blevet ryddet for 50 år siden

Ja ugen før olympiaden lavede kinesermuslimer fra regionen nord for
Tibel terror.
Dem har man ikke hørt fra siden.
Og når man i Japan og Sydkorea tager muslimer i træning altså som
fremmedarbejdere pga pres fra udlandet så blir de max 3 år selv hvis
arbejdsgiver ønsker kontraktforlængelse
Der er meget hvor konfuzianerne ALDRIG er dumme som os

Fra : Patruljen

Dato : 11-11-10 16:58

On 11 Nov., 01:11, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> m rkeligt at du ikke VIL acceptere sandheden

"Sandheden." Du kender naturligvis - sandheden, det er da klart ikke
@. Du er ikke i tvivl om at du kender "sandheden."

Formentlig kender du ikke dette citat, om det at mene at kende til -
sandheder. Men du skulle nok lige forsøge at tænke lidt over det.
Eller rettere - få hjælp af et anden til at hjælpe dig med at tænke :)

Ignorance is an enemy, even to its owner.
Knowledge is a friend, even to its hater.
Ignorance hates knowledge because it is too pure.
Knowledge fears ignorance because it is too sure.

Sri Chinmoy - spiritual teacher and philosopher (1931 - 2007)

> http://www.awrad.org/pdfs/English_tables-Ocotober2010.pdf
>
> p side 4
>
> og f en eller anden i n rheden til at forklare dig hvordan man finder
> siden med 4-tallet, JEG gider nemlig ikke

Det er jo både særdeles morsomt og underholdende, at opleve dig
benægte enhver statistisk undersøgelse foretaget af Balvig om
ungdomskriminalitet mv, som jeg faktisk har stående på min reol, der
regelmæssigt bringes af - regnedrengen - hvad er det nu han hedder?

Mens du nu insisterer på at denne undersøgelse, der er foretaget ved
at spørge 1000 palæstinensere er et udtryk for den absolutte
"sandhed." Du oplever aldrig digselv som en anelse selvmodsigende?