eksempler
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-11-10 03:38

Jeg er jo ikke dummer ind jeg er klar over den måde som dem der er gode
til det her gør det
på er den rigtige og det på en eller anden måde tjener et formål at gøre
på den måde

Hvad jeg egentligt gerne vil have hjælp til er at lave en html side der
kan bruges igen og igen
den skal have
overskrift
tekst
link
jpg
(ikke mere)

Kim Ludvigsen lavede en skabelon til mig for flere år siden med css jeg
har brugt til at lægge billede i på
hjemmesider siden og den fungere fint endnu ... m a o billedet sider
altid midt i ..

jeg har så smidt snogen eksempler her :

eksmplernes eksempel http://chokmah.dk/eksemplernes-eksempel.html
( den har de fif som
jeg har gemt fra denne gruppe igennem årene nogen af dem)

oprindelige side : http://chokmah.dk/Tenzin.html
side med usynelige rammer : http://chokmah.dk/eksempel.html
side uden ;&nbsp : http://chokmah.dk/eksempel2.html (
det burde så være den rigtige måde)

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 12-11-10 19:30

Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
> ( den har de fif som
> jeg har gemt fra denne gruppe igennem årene nogen af dem)

Og det kan vi bruge til hvad?

Og det er helt øjensynligt ikke en hjemmeside, du
er ude på at lave, men samling blogposts, så
igen igen hvorfor ikke en blog? Så behøver du
ikke at bekymre dig om udseendet, men kan nøjes
med at skrive dine besynderlige tanker om alt
muligt mellem himmel og jord og ovenikøbet
helt uden ekstra indsats få det publiceret
i RSS-form.

Nogenlunde den simpleste hjemmeside du kan
lave er beskrevet her:
http://webdesign101.dk/layout/eksempel1.php

--
Jørgen Farum Jensen