Nøgenhed er altid lovlig, når ikke sexuelt~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-10 10:36

   Nøgenhed er altid lovlig, når ikke sexuelt uterlig
Kun modstandere af mangfoldighed forarges
Bleer kan undgås for ældre (og yngre) sjat-pissere, hvis man bærer
nederdel - hvilket 7 gange har fået Nørrebros intolerante anti-BW
falskanmeldere til at alarmere politi der har kvajet sig med at komme
lynhurtigt - og erkende at anmeldere spildte deres tid med pjat .
Stem ikke SF , de vil forbyde glædespiger - og nok også shorts. SF
elsker forbud - helt som EL,R og S.
"Det er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde deres
position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj.Henry Davis
Thoreau(forfatter til Civil Disbedience)
"I legen står mennesket nøgent foran sin gud. Platon
"Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i guddommelig
nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed. Henrik Pontoppidan
"Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambrose Bierce

Fra : Lyrik

Dato : 10-11-10 03:05

On 10 Nov., 10:36, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed. Henrik Pontoppidan
> "Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Der er næppe megen filosofi i bleer, sjatpisseri, ludere og
transvestisme!?
Uansét hvor meget du tordner med det, finder det nok ikke sit
finkulturelle ståsted.

Det er og bliver:"Plat! Og primitivt!!"

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-10 14:01

On Wed, 10 Nov 2010 02:04:31 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>transvestisme!?
>Uansét hvor meget du tordner med det, finder det nok ikke sit

Hvis man har snøret sit åndsliv ind pr. biblen, snobberi, snerperi,
vær fin med de fine,
så er der ikke de store intelektuelle oplevelser i at jeg som drengen
i Kejserens Ny Klær beviser af folk ikke tænker selvstændigt og ikke
bruger egne sanser men lader sig lede efter klokkefåret i flokken
Slavisk angst for gruppepresset tsk tsk

Men der er lødig videnskab og science, trivsel og samfundsforbedring i
mine ideer om

bleer, sjatisseri, glædespiger osv

Læs det. fat det. læg dit finkulturelle ståsted på hylden et par
minutter
Eller er du som dem der roste det fine skrædderarbejde da kejseren
paraderede nøgen?

Argumenter logisk hvis du øjner fejl i mine ræsonementer
Det er målestok for om jeg har ret, ikke om du har en større pøbel bag
dig

TRor du at pis kan smitte?
tror du at træk og slip i indisk slum vil udrydde een eneste
infektion`
Nævn hvem beriges af dine lange bukser udover tøjindustrien - jeg
fryser ikke i nederdel
ER forfængelighed noget samfundsgavnligt`
Får din Gud ondt nogetsteds hvis hans kirkegængere går til luder?
Jesus omgikkes skøger.

Lort kan smitte HVIS DU DRIKKER VAND DER HAR BERØRT DET
Lort lugter grimt så det er en udfordring at se om ulande kan gøre
lort til ufarlig lugtløs tør gødning uden lugt i hjemmet eller haven
undervejs.
Christianias muldtoiletter er ikke helt vellykkede, og indere og
afikanere vil aldrig efterligne.

Men min forskning kan føre til en køkkenmaskine der bliver et hit og
udrydder kolera på Haiti og øger afgrøder ved at smittefri tørlort
strøs på køkkenhaven m.m.

Måske jeg er 200 år forud for min tid. Men ingen på dk.politik har
kunne anføre fejl i min logik, science, etik, politik eller andet. KAn
du? At vitse er ikke at modargumentere, selvom bodegaen har respekt
for den der kan latterliggøre - og hvis Kejserens Ny Klær skete
virkeligt i tysk middelalder, så havde man nok dræbt det blasfemiske
barn
Men jeg får bare brændt plankeværket ned til centimeterhøjt trækul

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-11-10 16:10

On 2010-11-10 11:04, Lyrik wrote:
> On 10 Nov., 10:36, Bo Warming<b...@bwng.dk> wrote:
[snip]
> [...]
> transvestisme!?
> Uansét hvor meget du tordner med det, finder det nok ikke sit

Tourette på usenet. (Basalganglier og DNA)

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-11-10 19:11

On Wed, 10 Nov 2010 16:09:48 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>[snip]

>Tourette på usenet. (Basalganglier og DNA)

Martin har tyrkertro på at enhver uvane skyldes DNA, men Tourettes
Syndrom er der end ikke gode familieundersøgelser på og alle incl
Mozart kan få dianosen

Skitzo er der enægget tvilling undersøgelser på men stadig er
DNA-medvirken usikker og er måske kun om udseeende der gir
selvopfyldende profetier Depression ligeså

Fra : Bo Warming

Dato : 11-11-10 20:29

On Wed, 10 Nov 2010 19:11:09 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
Hvem vil vædde noget stort på at vi aldrig
A L D R I G
ser et link om DNA-skabt Tourette Syndrom og basalganglier `?

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-11-10 20:55

On 2010-11-11 20:29, Bo Warming wrote:

> Hvem vil vædde noget stort på at vi aldrig
> A L D R I G
> ser et link om DNA-skabt Tourette Syndrom og basalganglier `?

Hvad kan jeg vinde?
http://en.wikipedia.org/wiki/Tourette_syndrome#Causes

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-10 04:51

Martins links altid ulæst af Martin

On Thu, 11 Nov 2010 20:55:24 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
snip Lyriks personfnidder og konformitetsforherligelse

>Hvad kan jeg vinde?
>http://en.wikipedia.org/wiki/Tourette_syndrome#Causes

Hvis du ringede at du havde link om
_basalganglier_
og DNA, så ku vi ha aftalt et væddemål, en opmand og en bank eller
mellemmand til deponering af et par tusser, men igen viser du at dine
links er skalkesjul for noget du ikke har læst og ikke forstår

Men at jøde-establishments-amatørleksikonet Wikipediea er vand på din
lægeforgudelse overasker ingen.

Men der er i din uspecificerede samling af mange linkS
en dominans af erkendelse af at Tourette er man totalt uvidende om -
det er samleberegnelse om alt fra SctVeitsdans til bandeord-uvane
I slægt med stammen som også er u-arvelig

Hvorfor ævler du om ganglier når ordet ikke optræder nogetsteds i din
enorme bredspektrede Wikipedie-artikel-SAMLING der spænder fra
delårsager som hikke, fobi,infektion
- og familieundersøgelser har jødeklovnene misforstået som bevis på
noget genetisk.

Er Ellemann familiens MF-tendens bevis på at det er DNA-styret at
komme på tinge?

Du har kaldt mig antividenskabelig, men hvad er du?

Anstændig netikette er at man i egne ord kan forklarer hvad så
sekundært man lader dokumentere ved at føre links som vidner OVENI.

MEn links om bakterier der gir Tourette SYNDROM - som ikke er en
sygdom kun sygdomsbillede, der burde du holde dig fri af, når de
fleste patienter ingen infektionshistorie har

Mozart kaldtes Tourette-ramt og led i løbet af sit liv af en snes
forskellige infektioner incl trikiner. Hvilken af de tyve mikrober gør
sygdommen DNA-skabt, kære Martin

DNA har måske heller ikke betydning for nogen psykose -
tvillingundersøgelser uden fejlkilder er en umulighed

Ønsketænkning får medicinalfabrikstøttede forskere til at tolke deres
såkaldt genetiske statistikker som svage indicier på kemisk del-årsag
- længere er menneskeheden ikke kommet.

Aldrig har du fortalt om hvad får din ønsketænkning om psykose-DNA til
at ligne videnskab - højdepunkt for Martin er at kalde BW for
antividenskabelig - uden argumenter eller eksempler

Godt du ikke tabte din opsparing på væddemål som ikke kan vindes

Bo 35861000

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-11-10 15:12

On 2010-11-12 04:51, Bo Warming wrote:
> [...]
>
> On Thu, 11 Nov 2010 20:55:24 +0100, Martin Larsen
> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
> snip Lyriks personfnidder og konformitetsforherligelse

Er det læsebrillerne det er galt med - det kunne forklare meget.

Uanset hvor du slår op om Tourettisme ser du samme forklaring.
Du vil måske også benægte at Huntingtons chorea-genet ER fundet og
fejlen består i en repeteret CAG sekvens - for så skal din familie vist
til at tænke på røde eller gule papirer.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-10 01:16

On Fri, 12 Nov 2010 15:11:41 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er det læsebrillerne det er galt med - det kunne forklare meget.
>
>Uanset hvor du slår op om Tourettisme ser du samme forklaring.

Dit link om hikke som årsag? eller ?

>Du vil måske også benægte at Huntingtons chorea-genet ER fundet og
>fejlen består i en repeteret CAG sekvens - for så skal din familie vist
>til at tænke på røde eller gule papirer.

Huntington gir Parkinsonagtige rystelser og det har ingen haft i min
slægt og det er DNA-skabt men ikke nok til gul papir tvang, og ingen
kan trues af et Huntigton svækket vrag så rød papir er også vås

Fortæller man om fejldiagnosticerig af min farbror så går Martin ud af
tangenten og gentager og gentager at jeg ku tvinges tsk tsk

Kan man behandle Huntington. Nej DNA er til diagnose ikke behandlng

Gule papirer er BEHANDLINGS indikation og kun det, så Huntington
umuliggør sådan tvang

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-11-10 01:39

On 2010-11-13 01:15, Bo Warming wrote:

> Dit link om hikke som årsag? eller ?

Du /tabte/ væddemålet BW - indse - din virkelighedsflugt får alle til at
ryste på hovedet. Min anmeldelse af dit luderkunde-tv-indslag flygtede
du også fra. Tsk tsk

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-10 08:12

On Sat, 13 Nov 2010 01:38:52 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du /tabte/ væddemålet BW - indse - din virkelighedsflugt får alle til at
>ryste på hovedet. Min anmeldelse af dit luderkunde-tv-indslag flygtede
>du også fra. Tsk tsk

Hvilket væddemål- havde du taget mod tilbud om at ringe og aftale hvor
mange tusser på højkantNej det turde du ikke

Du ville også have tabt for søgning i dit wikipedie-usaglighed viser
ikke ordet basal of ganglie. Så du bluffede og løj, ikke ?

Jeg har forklaret at bruger du link OG HAR LÆST OG FORSTÅET DEM, se
copypaste det mest relevante. Snart gider ingen læse noget link fra
dig. Du er jo ikke analfabet så du kan godt. Prøv.

Hvad fra dig om min brilleren på DRs "Det her luderliv" synes du jeg
ska ha svaret på?

Jeg kan oversø spørgfsmål hvis dit ortografiske sjusk omfatter mangel
på spørgsmåls tegn.
I såfald gentag og evt omformuler
JEg har jo altid svar parat

Var det Adam Smith citat som du fandt ku ha været brugt bedre på TV?
Jeg er spændt på kommentar for jeg synes de klippede nænsomt og
programmet var ret godt afbalanceret.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-11-10 16:52

On 2010-11-13 08:12, Bo Warming wrote:

> Hvilket væddemål- havde du taget mod tilbud om at ringe og aftale hvor
> mange tusser på højkantNej det turde du ikke

Er det hvad en barmhjertig samaritaner får som tak? Du kan selv vælge
min gevinst, som skrevet, fordi jeg er socialt bevidst, og jeg ved at du
er en fattig pensionist, der får hjemmehjælp og kæmper med at få
hverdagen til at hænge sammen med tilbudsvarer fra Aldi.

> Du ville også have tabt for søgning i dit wikipedie-usaglighed viser
> ikke ordet basal of ganglie. Så du bluffede og løj, ikke ?

Hvorfor får du næsten freudiansk epilepsianfald, når basalganglier
nævnes? (basal ganglia i linket) Er det fordi skizo-centret for
dopaminergic inputs og belønningscenter for amf-afhængighed også sidder der?

> Hvad fra dig om min brilleren på DRs "Det her luderliv" synes du jeg
> ska ha svaret på?

Jeg havde gerne set en /spontan/ kommentar, men det er for sent nu.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 08:40

> [...]
>er en fattig pensionist, der får hjemmehjælp og kæmper med at få
>hverdagen til at hænge sammen med tilbudsvarer fra Aldi.

Min store formue på bankkonto er som nævnt grund til at kommunen
pludselig ikke ville lade mit hjem male som klagetopinstans havde
besluttet

Barmhjertig samarataner - er det dig - dig der ikke har søgt at
bevise det som væddemålet handlede om - et videnskabeligt bevis på at
Tourette har med basalganglier at gøre. Dit link nævner ikke ganglier

Et væddemål er indgået når betigelser bl.a. pengesums størrelse er
aftalt.
Der er altid gratis top god hvidvin fra Viognoble på Krystalgade hvis
man lægger sin vej omkring og den drink skænket i engangs
kvartliterplastglas kan du kalde gevindst som alt ser ud til at du
taber

Historien er at Vidal spurgte om luderprogram.
Du er så snerpet at du mener sexsnak er bandeord.

Mozarts tourette var kun om prut-bandeord

Så du beskylder mig for denne stamme-afart som aldrig er bevist
genetisk.

Du bygger ALENE på at min farbror i 1952 blev tvunget til
hospitalsophold udfra fejlagtig skitzo-diagnose. Han var aldrig
voldelig, truende, hallucinerende el lign

Huntington er genetisk.
Downs syndrom er genetisk men ikke arvelig
Cystisk fibrose, blødersyge og muskelsvind er oftest arvelig
Eneste sindslidelse(åndsvaghed) med DNA-bevis er PKU, når ikke
fenylalanin holdes ude af diæten
Fortæl hvis du kender andre lidelser, som DNA-profil kan udelukke ved
førfødseldiagnose. Tourette sygdomsBILLLEDET har aldrig været på tale
i nogen fødselsafdelings tilbud men at der er kommet småting til
udover ovennævnte er jeg spændt på om du ved noget om
Ovennævnte nedarvelige lidelser er samlet under 5% af al nedarvet
sygdom for både spinaldefekter og trisomi, Turner og TripleX er jo
spontane mutationer og intet kan spores før befrugtning. Altid mindst
50% håb om nul sygdom.

>Hvorfor får du næsten freudiansk epilepsianfald, når basalganglier
>nævnes? (basal ganglia i linket)

Copypaste evt relevant del af link
Du gav en stribe links men ingen berørte ganglier

> Er det fordi skizo-centret for
>dopaminergic inputs og belønningscenter for amf-afhængighed også sidder der?

Amfafhængighed er ikke bevist at påvirke skitzofen psykose og dopamin
link er endnu mere usikkert

>Jeg havde gerne set en /spontan/ kommentar, men det er for sent nu.

Flugt igen.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 08:54

On Sat, 13 Nov 2010 16:52:08 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er det hvad en barmhjertig samaritaner får som tak? Du kan selv vælge
>min gevinst, som skrevet, fordi jeg er socialt bevidst, og jeg ved at du
>er en fattig pensionist

Kan nogen dechifrere?

Den barmhjertige samaritan hjalp ugennyttigt

Martin Larsen har tabt væddemål og har ikke leveret brubart link , men
bryster sig af en eller anden social bevidsthed? ? ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-11-10 17:59

On 2010-11-14 08:54, Bo Warming wrote:

> Kan nogen dechifrere?
>
> Den barmhjertige samaritan hjalp ugennyttigt
>
> Martin Larsen har tabt væddemål og har ikke leveret brubart link , men
> bryster sig af en eller anden social bevidsthed? ? ?

Du pladrer løs i mange tråde om dit tabte væddemål, men pyt - du behøver
ikke udbetale gevinst - for mig er det alt nok at du har vist dine
karakterbrister her og i al evighed på usenet, selvom det piner mig lidt
på dine vegne.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-10 21:23

On Sun, 14 Nov 2010 17:58:57 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>ikke udbetale gevinst - for mig er det alt nok at du har vist dine
>karakterbrister her og i al evighed på usenet, selvom det piner mig lidt

Hvis du en dag præsterer et link der rummer både ordet Tourette og
ganglie så kan der til nød ævles om uudtalte væddemål
p.t. er du ynkelig løgner der foregav link du næppe har læst selv
Aldrig evner du at sætte ord på dine mange blærerøvslinks om forkerte
emner