MS Windows
briani 27239
udskriver kun noget volapyk
Fra : Golf2

Dato : 09-11-10 10:41

Min Brother printer model DCP 385C vil kun udskrive nogle utydelige linier.
Lige meget om jeg udskriver fra et worddoc. eller jeg skriver en side ud fra
Internet Explorer, så kommer der noget ulæseligt volapyk. Problemet er
opstået for nylig.

Jeg har forsøgt at tilslutte den en anden PC, og her er der intet problem.

Slettede hele printerinstallationen og installerede det igen forfra, men
uden resultat. Det må vel være en Windowsfejl et sted, men hvilken?

Bruger XP Pro, version 5.1 build 2600, sp3

Har I nogen gode forslag?

mvh

Golf2

Fra : emjeppesen

Dato : 09-11-10 11:18

Golf2 skrev:

> [...]
>Internet Explorer, så kommer der noget ulæseligt volapyk. Problemet er

det lyder som om du har "tabt" din driver til printeren. Prøv at gå på
nettet og find nyeste driver.

Hilsen emj

Fra : kk

Dato : 09-11-10 16:24

Golf2 formulerede spørgsmålet:
> [...]
> resultat. Det må vel være en Windowsfejl et sted, men hvilken?
>
> Bruger XP Pro, version 5.1 build 2600, sp3

Kunne det tænkes, at filassociationen til at åbne den pågældende fil,
ikke er korrekt?
Jeg nævner det fordi jeg selv havde et lignende problem (Win7), hvor
det aqt klikke på en .pdf fil, blot gav noget volapyk. Da jeg fik det
rigtige program sat til at åbne filen, vaqr problemet løst.
Måske er jeg lidt langt ude, men - blot en tanke.
good luck
mvh
kk

Fra : Golf2

Dato : 09-11-10 19:43

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> program sat til at åbne filen, vaqr problemet løst.
> Måske er jeg lidt langt ude, men - blot en tanke.

Nej, som jeg skriver, så er det ALT, som den ikke kan udskrive. Ikke blot
bestemte filer.
Jeg har downloadet nye drivere, og så må vi se når de bliver installeret en
gang i morgen.

mvh
Golf2