Sigøjner-rollemodel i fængsel
Fra : Martin Larsen

Dato : 08-11-10 17:17

Lavinia Olmazu var rollemodel og arbejdede som konsulent for nogle
kommuner vedr sigøjnere.

Desværre så hun det også som sit arbejde at hjælpe disse sigøjnere med
falske papirer så de kunne hæve en stribe velfærdsydelser.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-11347134

Men hvorfor skal sigøjnere overhovedet lukkes ind spørger naive mig?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-11-10 18:34

On Mon, 08 Nov 2010 17:16:41 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-11347134
>
>Men hvorfor skal sigøjnere overhovedet lukkes ind spørger naive mig?
Svaret på dit spørgsmål er at landsforrædderiske usle politikere har
hoppet på EU-øst-udvidelse så rumænere og bulgarere har samme ret til
at være her som danskere

En klog SF-murer Mattias Tesfaye skriver ofte om polakurimeligheder
der gør danskere arbejdsløse i titusindvis fx at de fremmede ikke
retsforfølges for ikke at betale på genbrugsstationer, men hvis han
gjorde det samme ville han blive lagt i benlås

DF får taget blæsten ud af deres sejl, ved at han skriver så godt, men
løsningerne er hos DF, og SF burde han kritisere, men Søvndal er ferm
til totunget tale

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-11-10 18:58

On 2010-11-08 18:33, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> DF får taget blæsten ud af deres sejl, ved at han skriver så godt, men
> løsningerne er hos DF, og SF burde han kritisere, men Søvndal er ferm

KAN TESFAYE BLIVE ROLLEMODEL FOR KIMSE

Jeg fandt dette Tesfaye-blog citat:

"Heldigvis indså jeg også, at selvom det gik slemt, så har vi enorme
muligheder. Den misundelses-mentalitet vi har skabt på nogle årtier,
tror jeg vi kan vende endnu hurtigere, hvis vi bare stoppede med alt det
bullshit vi hidtil har fortalt befolkningen. Tænk på hvad vi kunne opnå
som samfund - både økonomisk, socialt og moralskt, hvis vi lærte os selv
og vores børn, at vi skulle tage os sammen på personligt niveau og
handle istedet for at klynke eller kræve, og at vi både kunne have
sympati og hjælpe de svageste, samtidig med at vi hædrede vinderne - dem
som skabte arbejdspladser, forskede i nye innovative teknologier eller
blot havde en positiv indstilling til livet og behandlede sig selv og
naboen ordentligt - og ikke følte misundelse, men derimod glæde, over at
det var gået ham godt, så han havde råd til en bimmer med alu-fælge"

Og jeg er glad på Kimses vegne over at hans bil/knallert får
vintersutterne på nu.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-10 02:53

On Mon, 08 Nov 2010 18:58:28 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>det var gået ham godt, så han havde råd til en bimmer med alu-fælge"
>
>Og jeg er glad på Kimses vegne over at hans bil/knallert får

SF lever af misundelse
Søvndal har ikke været konsulteret før den (voldopfordrende )
Tesfaye bloggede Nietzsche-agtigt

Han foreslog igår i EB at låse lovbrydende polakker inde i deres
skurvogn - men ikke volde. Er frihedsberøvelse pr selvtægtsfængsel
ikke vold?

Nogle vil hellere have et nævestød end gå glip af en FCK-kamp

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-11-10 03:37

On 2010-11-09 02:52, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Han foreslog igår i EB at låse lovbrydende polakker inde i deres
> skurvogn - men ikke volde. Er frihedsberøvelse pr selvtægtsfængsel

Er Tesfaye ikke en AFA-terror-agtig type i modsætning til bletyperne,
som mere er til skrig, skrål og grædekoneri. Jeg følger ikke med i
Tesfayes meriter udover at jeg har bemærket at han ikke er djøf-type,
men økonomisk idiot.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-10 08:58

Han beviser at SF er til
DEN STÆRKESTES RET
- noget Sohn og Søvn helst skjuler

Fra : Bo Warming

Dato : 09-11-10 02:58

>Og jeg er glad på Kimses vegne over at hans bil/knallert får
>vintersutterne på nu.
>
>Mvh
>Martin

Kan nogen dechifrere vintersut-snak for mig?

Fra : Vidal

Dato : 09-11-10 07:11

Den 09-11-2010 02:57, Bo Warming skrev:

> Kan nogen dechifrere vintersut-snak for mig?

Kim kalder nye dæk for sutter, som i sutsko.