waiting for x server to shut down?
Fra : Cerberus

Dato : 14-12-00 23:16

hej ng
Jeg er ret newbie inden for linux, og jeg ved ærligt talt ikke en sk.. om
det. Jeg kører red hat v. 5.2, og hver gang jeg logger mig på min egen user
konto, og vil starte x-window (tror jeg nok det hedder), kommer den med
meddelelsen fra emne. Jeg vil tro det er fordi jeg logger forkert af når jeg
lukker programmet, men hvad skal jeg gøre for at undgå dette problem?

--
Venlig Hilsen Kasper
hr_overgeneral@hotmail.com

Fra : N/A

Dato : 15-12-00 23:13

Fra : Cerberus

Dato : 15-12-00 23:13

det var ikke lige det svar jeg havde ventet, hvordan lukker jeg ordentligt
ned, og er det muligt at få den til at slukke selv, ligesom i wondows?

Fra : Henrik Hammerschmidt

Dato : 15-12-00 23:44

jeg har nok bare misforstået dit spørgsmål

Fra : Frederik Dannemare

Dato : 16-12-00 00:52

"Cerberus" <hr_overgeneral@hotmail.com> wrote in message
> det var ikke lige det svar jeg havde ventet, hvordan lukker jeg
ordentligt
> ned, og er det muligt at få den til at slukke selv, ligesom i
wondows?

hvis du får beskeden "waiting for X server to shut down" efter,
at du er hoppet ud af X, er beskeden helt, som den skal være.
Hvis du efterfølgende vil lukke computeren helt ned nu, skriver
du blot "shutdown -h -t 3 now" i konsollen.

--
Frederik Dannemare, Linux-World Danmark, www.linux-world.dk