Noget Kvante Koersel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-11-10 08:28

Det programmering der har ligget af Bjoernholts
DJ Aevls og Bodil Egebergs har primaer vaeret

At styre boern ud til paedofile i hele verden!
kvinder ud til sadister!
Og soerge for at kvinder maend giver avle er blevet
Styret til maend der egentlig bare selv er genitisk skrald!
Og de er brugt til at goere genetisk affald i hele verden gennem
12 aar!

Antallet af boern misbrugt ligger i naerheden af en halv million
Inden for de sidste 12 aar! (og det er kun de vaerste tilfaelde
Hvor der har vaeret en eller anden form fo fysisk afstraffelse
involveret!)

Antallet af doede er ret hoejt bade bland boern og kvinder
Men tager man resten af (noget i ikke faar at vide med) saa
er det forholdsvis katastrofalt!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Ps. Udtalelsen "du maa ikke forfoelge de paedofile"

Kraever nogen ting at adlyde! Blandt andet, at der er nogen
Paedofile at "ikke forfoelge"

Nar jeg bruger ordet paedofile saa mener jeg de mennesker
Som bliver seksueltm ophidasede af at misbruge ikke koensmodne boern!

--
Sane
Peter