Pointen?
Fra : Henrik 8600

Dato : 04-11-10 22:36

Der er kommet et nyt teleselskab, men jeg kan ikke få øje på pointen?!

Altså hvad de har at tilbyde, som ikke kan fås billigere andet steds?

De hedder www.sonomio.dk

Nogen der kan se hvad de har eller kan som eks Telmore ikke kan konkurrere
med???

H.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-11-10 08:05

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Altså hvad de har at tilbyde, som ikke kan fås billigere andet steds?
>
> De hedder www.sonomio.dk
>
> Nogen der kan se hvad de har eller kan som eks Telmore ikke kan
> konkurrere med???

Hvad de selv skriver:
Sonomio tilbyder et reelt og troværdigt alternativ til de uigennemskuelige
priser, gebyrer og afgifter, som de danske forbrugere tilbydes. Vi har
tilpasset vores produkter, så de dækker det voksende reelle behov for
ærlige og enkle mobilprodukter uden omkostninger, som skjulte afgifter,
gebyrer og overtakseringer, der gør produkterne vanskelige at gennemskue
for forbrugerne.

Vi tager ansvar for vores kunder ved at yde den størst mulige
forbrugerbeskyttelse og for miljøet ved at være 100 % CO2-neutrale. Vi
opkøber CO2-kvoter, der dækker både vores eget og vores partneres forbrug i
forbindelse med deres leverancer til os, men også den energi vores kunder
forbruger på mobiltelefoni.

Går ud fra at det er Co2 kvoterne som gør forskellen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Henrik 8600

Dato : 05-11-10 21:36

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> forbruger på mobiltelefoni.
>

> Går ud fra at det er Co2 kvoterne som gør forskellen.

Ok, fint nok, men vil da også gerne ha noget jeg kan se på kontoen...

H.