Apple store bliver opdateret nu
Fra : Kurt Brixen

Dato : 04-11-10 15:40

Mon det bliver iPad?

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-10 16:57

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> Mon det bliver iPad?

Ja!
Den er kommet på den amerikanske store allerede.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kurt Brixen

Dato : 05-11-10 09:27

On 2010-11-04 16:57:16 +0100, Henrik Münster said:

> Ja!
> Den er kommet på den amerikanske store allerede.

Det blev så kun julegaver, der kom på hjemmesiden.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-11-10 23:31

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> Det blev så kun julegaver, der kom på hjemmesiden.

Du lyder så skuffet. Julegaver er da altid dejlige
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jonas Jalling

Dato : 04-11-10 18:29

Den 04/11/2010 15:39, Kurt Brixen skrev:
> Mon det bliver iPad?

Det var vist "kun" MacBook Air.

Mvh Jonas

Fra : Jon

Dato : 04-11-10 19:17

Jonas Jalling <jonas@jalling.dk> wrote:

> Det var vist "kun" MacBook Air.

MacBook Pro i Norge... :-\
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-10 22:25

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> MacBook Pro i Norge... :-\

I Danmark er det nu også MacBook Pro, der fylder mest midt på siden, men
jeg kan ikke huske, om den var der før. Så er Apple også så småt begyndt
på julestemningen med rød skrift og snebilleder.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jonas Jalling

Dato : 04-11-10 23:07

Den 04/11/2010 22:24, Henrik Münster skrev:

> I Danmark er det nu også MacBook Pro, der fylder mest midt på siden, men
> jeg kan ikke huske, om den var der før. Så er Apple også så småt begyndt
> på julestemningen med rød skrift og snebilleder.

Hvad er der nyt på MacBook Pro? I "min" Apple Store er det eneste
produkt der har et "new" skilt, MacBook Air:
<http://dl.dropbox.com/u/3621717/AplStore.png>

Mvh Jonas

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-11-10 23:09

Jonas Jalling <jonas@jalling.dk> wrote:

> Hvad er der nyt på MacBook Pro? I "min" Apple Store er det eneste
> produkt der har et "new" skilt, MacBook Air:
> <http://dl.dropbox.com/u/3621717/AplStore.png>

Det nye er vel bare, at Apple kører en kampagne for den med gode priser
til studerende. Der er også nogle annoncer med gaveindpakning og
julekort. Det er vel bare udtryk for, at Apple så småt begynder på
juleudstillingen.
--
Henrik Münster
Esbjerg